5/31/2012

.helsinki.


blogi
blogi2
blogi5
blogi4
blogi3
blogi6
Again picture of me after a while - I'm not a huge fan of taking pictures of myself. Well in this one I was having my breakfast, haha.
This is kinda like a "lifestyle"-post (which I hate), but I just happened to have couple good frames from Helsinki and wanted to publish them. Okay there is couple other pictures too, but don't let it bother too much.

I had a very nice weekend in Helsinki where I was alone, 'cause everyone else were poor and I had to go 'cause I had some exchange-student-stuff in there. Oh yeah, if someone didn't yet know I'm leaving to Haverhill, UK after 90 days! WHIPPEE♥
~
TRANSLATION:
Muutama freimi Helsingistä ja kotipihalta + mä aamupalalla kera uuden paidan, jota ette ees nää.

Olin siis Helsingis tos pari(?) viikkoo sitten, kun mul oli siellä vaihtarijuttuja. Eli tiedoks niille jokka ei tienny - mä lähen 90pv jälkeen Haverhilliin, Englantiin viettään mun vaihtovuottani♥

5 comments:

  1. kaunis toi viiminen!

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/31/2012

    ihania kuvia! toi viimenen on tosi nätti, kokeile joskus vielä tehdä vähän ohkasempi rajaus, kun sun kauniit silmät tulis sillon vielä paremmin esiin ja näyttäis vähemmän tukkoselta! mutta aivan ihana blogi :)

    ReplyDelete
  3. Iipo: Kiitti! :-)

    Ano: Kiitokset! Ja joo, noi meni ihan pilalle, kun ei se loppu taivutus oikein onnistunu :-( Ite noin ikään henkilökohtasesti tykkään enemmän paksuista rajauksista ja musta ne on vähän vähemmän teinit ja persoonallisemmat noin yleensäkin :-)
    Ja mun silmät nyt näyttää aina tukkosilta, ku ne on tollaset pikkuriikkiset myyrän silmät, haha! Miten saan näin paljon tekstiä aikaan jstn näin turhasta? :-D

    ReplyDelete
  4. KUKA TOI PARTAMIES ON, HYVÄLTÄ NÄYTTÄÄ

    ReplyDelete
  5. Mun uusin hoito, sry :/

    ReplyDelete

Leave a comment!