5/25/2012

.play my music.

bloggailua4
bloggailua5
bloggailua3
bloggailua
bloggailua2
Hey! We had our schools random-happening-day on last week and after that Rita and I wen't to watch when our friends were making money by playing on the street. It was a lovely day♥

This post is again bit lame, but my photogrpahing course's works has to be at my teacher by midnight, so I'm bit stressed and in a hurry now... But next post will include the video I was talking about (since I made it ready now)!
~
TRANSLATION:
Meillä oli koulun tapahtumapäivä ja sen jälkeen menin kattoon kavereiden katusoittamista. Oli huisin muikee päivä!

Tää postaus on nyt vähä nolo, mut valokuvauskurssin työt pitää olla palautettu keskiyöhön mennessä, joten oon aikamoises kiirees ja stressis ny. Seuraavassa postauksessa tuutte näkeen sen videon, eli ehkä se korvaa!

Olitte toivonu, et näkisitte mun naamaa enemmän, ni mitäs sanoisitte videopostauksesta? Oisko ihan tyhmä vai kiva? Ja mitä haluisitte mun sit höpöttävän?

4 comments:

  1. joojoo videopostaustaa:p en kyl tiiä mistä voisit puhua mut siltii :D

    ReplyDelete
  2. Onneksi olkoon!
    linkitit blogisi minun LINK YOUR BLOG-postaukseen jonka myötä pääsit minun TOP-5 listalle.♥
    http://thisismylifenotanyoneelse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Beatrycze: Thanks!

    Sara: vois tehä kysymyspostauksen ja vastata videolla, mut kukaan ei kuitenkaan kysyis mitään :-DD :-(

    Elli-Noora: Kiitti paljon! Kiva et tykkäsit mun blogista :-)

    ReplyDelete

Leave a comment!