5/15/2012

.unbelievable story.

blogii12
blogii11
blogii10
blogii9
blogii8
blogii13
I'm in love with the last picture♥

I really should stop taking these nature pictures! I've been posting them far too much lately - but I can't help myself 'cause I'm crazy about that summer is coming!

BUT I really have to tell you a story about what happened to me when I took some of these pictures. You really should read it even it's quite long!

At first I had decided that I'm going to this one beach (quite popular place next to busy biking and hiking road) to take pictures of swans. When I arrived there by bike I noticed this couple snogging in benches. Well when I went to lock my bike I took my headphones off and what did I hear? They were having sex in public place! You really couldn't make a mistake noticing it when you saw and heard it :-S

Only way to get out of there was to go pass them and I was so discussed that I couldn't even consider it. Well I just had to put my headphones back on and walk to the forest, 'cause there really is nothing else. Then I walked and shot in the woods as long that I was sure they had finished. And after an hour I finally went back - they were still there, but only hugging so I was able to leave.

I wish I had noticed what they were doing in the first place!

11 comments:

  1. rakastan näitä kuvii♥ siu blogi on iha yli-ihana :--)

    ReplyDelete
  2. toi tausta noissa kissankellokuvissa on aika lumoava

    ReplyDelete
  3. Otat ihan huikeita kuvia!

    ReplyDelete
  4. Oooo, nää kuvat on aina niin upeita!(:

    ReplyDelete
  5. aivan älyttömän hienoja kuvia!

    ReplyDelete
  6. Johanna: Thanks!

    Siiri: Oho! Mietin pitkään julkaisenko ees koko postausta, ku nää on vähä liian samanlaisia, ku pari aikaisempaa o ollu :-D Ja kiitokset paljon!

    Esa: Jep! Noihin kuviin olin kyl tosi tyytyväinen ja koitin vähä kikkailla valkotasapainolla, ku en sitä kovin usein tee :-D

    Karmike: No jopas - KIITOS PALJON! :-))

    Saara: Kiitos paljon! :-))

    Anu: Oi kiitos paljon!

    ReplyDelete
  7. kukaan ei oo tota stooria kommentoinu :D mutta mäpäs kommentoin: mulla on melko samankaltainen kokemus PAITSI että mä olin pyöräilemässä kauppaan metsäreittiä ja yks kaks mun edestä juoksee ohi pieni ja lihava mies ilkosen alasti. Mä vetäsin jarrut pohjaan ja piti hetken sulatella tapahtunutta. Oon vieläkin syvästi järkyttyny tosta jutusta vaikka se tapahtu 4 vuotta sitten XD ja kivoja kuvia taas :)tykkään erityisesti noista fasaaneista ja sorsista :)

    ReplyDelete
  8. Huomaa kui moni ees lukee mun blogia :-D No ei voi syyttää, ku mun Enkku ny on mitä o!

    Voin kuvitella sun traumat - mä järkytyin tosta suuresti, mutta oon kyl vielä traumatisoituneempi siitä, ku näin naapurinsedän alasti ku on 6-vuotias :-S

    Ja kiitokset! Ite en jotenkin noista kuvista just tykännyt, tai ne ei onnistunut niin ku olin suunnitellu. Ei niis muuten vikaa ole :-D

    ReplyDelete
  9. Älyttömän hienoja kuvia.

    ReplyDelete
  10. Mite kaikki ny tykkää näistä? :-D
    Mut siis kiitti kiitti!

    ReplyDelete

Leave a comment!