6/12/2012

.hamburgers in the rain.


blogi9
blogi
blogi10
I left to photoshoots under an hour warning without knowing what we were going to shoot. The "bag head" pictures were taken by my idea, but Vilma has planned the others.
I'm not super happy with these, but we took also other pictures on that day and I liked them. I'll be posting them later, 'cause I thought that they don't really fit in this post.
Oh and all the pictures where I am are taken by Vilma :-)
And here in the end you can see some behind the scenes pictures!
~
Mä lähin näihin kuvauksiin alle tunnin varotusajalla ilman, että mä ees tiesin mitä me kuvataan. Noi pussipää-kuvat on mun ideoimia, mutta muut pääsääntösesti Vilman ideoita.
En oo mitenkää supertyytyväinen näihin, mutta mul on myös muita kuvia tolta päivältä, joista tykkäsin. Postaan ne vasta myöhemmin, ku ne ei musta sopinu tähän.
Kaikki kuvat musta on Vilma ottamia :-)
Ja tähän loppuun parit kuvat kulisseista!

blogi8
blogi7
blogi3
This was my opinion about the weather!
PS. I got that r-collection's jacket by mail on last Friday and I love it! The weather wasn't so bad 'cause of it. It doesn't let rain or wind get through it, so it's perfect for England ;-)
~
Mun mielipiteeni säästä näkyy alimmassa kuvassa!
PS. Mun ihana uus r-collectionin rotsi tuli postis viime perjantaina ja mä rakastan sitä! Se on sateen- ja tuulenkestävä - eli täydellinen Englantiin ;-)

8 comments:

  1. ahaaaaaaaaaaaaaaaha. awesome photos.

    o.o

    ReplyDelete
  2. Haha kiitos,kun olet jaksanut kirjoittaa suomeksikin ton,auttaa vähän tällästä huonoenkku poikaa lukemaan sun blogia ;D

    ReplyDelete
  3. Beatrycze: Haha thanks - I'm not so happy with these but they're okay :-)

    Roope: Eippä mittää, meinaan vaan aina unohtaa sen! :-D

    ReplyDelete
  4. http://sarakarkkiblogi.blogspot.fi/2012/06/haastetta.html
    Haastoin sinut blogissani. (:
    Haastetta ei ole pakko ottaa vastaan!

    ReplyDelete
  5. Aa ihania kuvia!! Pidän kovasti!

    ReplyDelete
  6. Jenna: Oon tehny tollasen jo, mutta katon jos ainakin vastailisin kysymyksiis :-)) Kiitokset!

    Jori: Oivoi, kiitos! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous7/24/2012

    haha näytätte iha pummeilt :D

    ReplyDelete
  8. Ano: Mulla on muutenkin kauheen pummityyli, mutta se tais olla näissä kuvissa muutenkin vähän ideana :-DD

    ReplyDelete

Leave a comment!