6/18/2012

.hippie hippie shake shake.


blogi4
blogi3
blogi5
blogi
blogi6
I took these pictures on last week, but I had a huge crisis with them. I had no clue how to edit them and I'm still not happy with these, but decided to post them anyway, 'cause we make an effort for them.

In the end couple pictures of me. Left one is taken by my sister ans right one is by Veera.
~
Otin nää kuvat jo viime viikolla, mutta kriiseilin niiden kanssa aikas kauan. Mul ei ollu hajuakaan, miten muokkaa nää, enkä vieläkään oo tyytyväinen näihin. Päätin kuitenkin postaa nää, koska me nähtiin aika paljon vaivaa näiden eteen.

Pari kuvaa musta tähän loppuun. Vasuri on mun siskon ottama ja oikeen puoleinen Veeran käsialaa.

blogi2
Firts one is my favourite. What do you think? And aren't the shirts wonderful?
Eka kuva on mun lemppari, entä teijä?? Ja eikö niin, että noi paidat on ihania? :-))

8 comments:

  1. Mun lemppari on toi alimman kuvan vasemmanpuoleinen!

    ReplyDelete
  2. Ihania kuvia jälleen hei! Jotenkin noista välittyy ystävyys ja lämpö ja tulee hyvälle mielelle :')

    ReplyDelete
  3. Iiro: Mäki tykkään sen tunnelmasta, mutta teknisesti se ei oo ihan mun tasoo :/

    Jori: PEACE, LOVE & UNDERSTANDING! Heh, onneks mun hakema tunnelma välitty :-) Kiitokset!

    ReplyDelete
  4. Tosi kiva blogi sulla! Millä oot tehny ton bannerin ja ton Blogilistan ja Bloglovinin? Ois kiva jos kävisit tsekkaan mun ja minun kaverin blogin, ja ois kiva jos liittyisit lukijaks, jos tykkäät! :)

    http://www.danceyln.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Tosi siisti blogi! :--) Voisitko käydä kurkkaamassa blogiani ja kommentitkin on enemmän kuin tervetulleita! (--:

    www.mydreamwordll.blogspot.com
    www.mydreamwordll.blogspot.com
    www.mydreamwordll.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Santtu: Kiitti, tein ne Photofiltrellä :-) Kurkkaan...

    Sini: Kiitti! Käyn kattoon...

    ReplyDelete
  7. Voi kun kivoja kuvia!

    ReplyDelete

Leave a comment!