6/22/2012

.i'm the happiest girl in the world.

I'm writing this in a huge hurry, 'cause I should be packing and getting myself ready for Midsummer Day. I'm spending it with my friends for the first time in my life and I couldn't be more excited! I'm sure you'll see some pictures later on ;-)

But now in the real subject, which is my new computer! My mom and dad bought me a Mac Book Pro ("15) 'cause in the new school I really need a better computer. This is an early 18th birthday present and my drivers license payment. And I have to say that this is better than being able to drive a car, which I can do later if I just pay it by myself. But well here some pictures that tell how happy my family and I are 'cause of this!
*******
Mul on kauhee kiire, koska pitäis olla jo laittautumassa ja pakkailemassa juhannusta varten. Vietän tän juhannuksen mun kavereiden kanssa ekaa kertaa mun elämässä ja oon niin innoissani! Tuutte näkeen kuvia sit myöhemmin ;-)

Mut nyt aiheeseen, joka on mun uus tietokone! Äiti ja isk' osti mulle Mac Book pron ("15), koska tarvin mun uuteen koulun paljon paremman koneen. Tää on myöskin mun aikanen 18-vuotissynttärilahja ja ajokorttimaksu. Pakko sanoo, että tää on kyl parempi ku se, että voisin ajaa autoo. Ajokortinkin voin tehä myöhemmin, jos siltä tuntuu ja ite maksan. Mutta nyt pari kuvaa näyttään kuinka onnellinen (melkein)koko perhe on tästä koneesta!

IMG_7476
Tähdellä merkityt valokuvat1
Happy Midsummer Day for you all!
Hyvää juhannusta kaikille!

6 comments:

  1. Ei vitsii! Kyl mullekki tollain vehje kelpais ja muutenki jos meet nyt vaihtoo ja ens syksyyn pääset Pekka Halosen akatemiaa ni ei se ajokortti oo niin must koska pääsethän sä kumminki sielt Tuusulastaki liikkumaa bussil ja junil käteväst niinku silloi pääsykokeis huomattii! Voi noi teiän perhekuvat tuol viimiseen on ihan sika ihanii! Eikä ahahah =D=D=DDD==Dd

    ReplyDelete
  2. Vera: Oon kyl nii happy happy! En vaan osaa käyttää tota oikein kunnol vie, eikä se oo yhteensopiva mun ulkoisen kovalevyn kaa xdxd mut kyl mä opin - lupaan!! Nii ja en voi muokkaa kuvia kunnolla, ku en uskalla ladata mitään ohjelmia xdxd

    Toi ajokorttijuttu on kyl nii totta! Tuun asuun kuitenkin koko elämäni kaupungis, ni bussilla pääsee. Tuusulaski pääsen menee pyörällä ihan hyvin :-) Ja en oo ikinä halunnu ajokorttia eettisistä syistä, joten toi kone on paljon parempi kuitenkin. Vaikka tiedän, ettei Apple noita kovin eettisesti valmistakaan...

    Ja pitää varmaan lähettää noi kuvat mun host-perheelle, että näkee kenet ne sinne ottaa asuu ;-)) Mut joo naurettiin kyl noille aikas paljon! No johan tuli kommentti...

    ReplyDelete
  3. Käypäs kurkkaamassa tuolla! :--)

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi/2012/06/liebster.html

    ReplyDelete
  4. Oo voi kiitos kiitos :-)

    ReplyDelete
  5. ei viddu mage ihanat naamat : DD<3

    ReplyDelete
  6. Toi oikee alakulma on mun lemppari!

    ReplyDelete

Leave a comment!