6/16/2012

.super-duper-news.

blogii
blogii5
blogii2
blogii3
blogii6
blogii4
I got some super good news on Thursday, when I heard I was accepted to study photography. It all was so crazy when I had to call to new school if I can start next year 'cause of England. It's still a bit unsure, but I'm proud that I got in.

On Monday I'm going to my high school before my work to quit it and I'm so excited! I've always been this nerdy person who studies hard, but still high school was never really my thing. I hope that everything will turn out fine and I can take my place in my new school.
That would mean that after I got back to England I'd move to new town in my own place first time in my life. It's gonna be a big change!

PS. I was supposed to do a editing tutorial already on last week, but my computer can't run even Gimp2 anymore, so you have to wait a bit longer. I think I can make it on my sisters computer or at least on the Autumn, when I'm supposed to get Mac Book pro, not sure yet...
~
Torstaina tuli yhteisvalinnan tulokset ja mä pääsin opiskelemaan valokuvausta Pekka Halosen akatemiaan. Se oli ihan hullua, ku piti soittaa sinne, jos voin alottaa vasta syksyllä 2013 vaihtovuoden takia ja sit piti pistää eroprosessi käyntiin omassa koulussa. On vie vähän epäselvää, jos saan lykättyä opintoja, mutta oon silti ylpee, että pääsin ees sisään.

Maanantaina tosiaan meen tapaa nykysen koulun reksiä ja eroon koulusta, mikä on ihan huippua! Oon aina ollu sellanen nörtti, mutta ei toi lukio (vaikka olinkin kuvislijalla), ollu koskaan se mun juttu. Täytyy ny toivoo, että kaikki menee hyvin ja lykkääminen onnistuu.
Jos kaikki menee hyvin, mä muuttaisin vaihtovuoden jälkeen Järvenpäähän/Tuusulaan, riippuu vähä kämpistä ja ekaa kertaa ihan omaan kämppään. Nyt mä siis asun Tamperella, jos joku ei tienny. Isoja muutoksia siis olis luvassa!

PS. Mun piti tehä kuvanmuokkaustutoriaali teille jo viime viikolla, mutta mun kone ei pysty pyörittään ees Gimp2 enää, joten joudutte vähä odotteleen vielä. Mä veikkaan, että saisin sen tehtyä mun siskon koneella, mut syksyllä viimeistään mun i>pitäis saada Mac Book pro, ei oo varma vie...


PPS. Mitä tykkäätte kuvista?

16 comments:

  1. ensinnäki ihania kuvia!! JA ONNEEE! ihanmegasupermahtavaa:))) oon ylpee

    ReplyDelete
  2. aivan upeita kuvia, oot tosi taitava kuvaaja!

    ReplyDelete
  3. vautsi mitä kuvia! ja onnee sulle!:)

    ReplyDelete
  4. Tykkään tosi paljon sun kuvista! Ja onnee, mahtavaa että pääsit sinne kouluun! :)

    ReplyDelete
  5. Viimeinen kuva on todella kaunis :)

    ReplyDelete
  6. hahaaa tervetuloo tuusulaan!! siistejä kuvia paaljon onnea kouluun pääsystä :)

    ReplyDelete
  7. Onneksi olkoon!:)
    Ja ihania kuvia, varsinkin toi 3. iso kuva!

    ReplyDelete
  8. Ruut: Kiitos! Oon kieltämättä itekin aikas ylpee itestäni, vaan 10/167 hakijasta pääs :-)

    Tesu: Kiitti!

    Iiro: Kiitos kiitos :-)

    Ellu: Hii kiva, että tykkäät! Oon tosi innoissani, vaikka alotankin vasta sillon 2013 syksyllä :-) Kiitokset!

    Linda: Ite tykkään sen valosta, mutta muuten näytän vähä vammaselta :-D

    Kaisa: Kiitos! Tuusula on kyl huisi mesta, vaikka enemmä mä varmaan vietän aikaa sit Järvenpääs... Tai no, riippu mistä sen kämpän hommaan :-) Vähä ehkä pieni paikka mun makuun, mut nätti paikka se kyl on!

    Taija: Kiitos, kiitos! Eka kuva on mun oma lemppari :-)

    ReplyDelete
  9. Ooo onnea paljon! Sairaan mahtavaa että pääsit sinne Akatemiaan! Ja Järvempää/Tuusula on ihan mukava paikka asustella vaikka onhan se melko tylsää ja ykstoikkosta aluetta... Ja kuvista sen verran että toi farkkuliivi... Haluun sen!

    ReplyDelete
  10. Alexander: Kiitos ja olin kyl niin yllättynyt, koska olin 100% varma, etten pääse. Tuusulaa tunnen jo ihan suht hyvin, ku sie oon aikaa viettänyt, mut järvenpäähän tutustuin vaan sen verran, mitä 3 päivässä ehti pääsykokeissa :-)

    Löysin ton liivit fb-kirpparilta ja se on vie vähä tuunausta vaille ;-)) Oon kyl ihan rakastunu toho!

    ReplyDelete
  11. Jos et oo vielä mun vanhasta blogista lukenut, tein uuden blogin!
    http://iiromymind.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  12. Onnea uuteen kouluun pääsystä! Ja tykkään noista ekan kuvan väreistä:-)

    ReplyDelete
  13. Iiro: Joo kävin liittyy lukijaks! :-)

    Emma: Kiitos kiitos! Olin tosi tyytyväinen näiden kaikkien kuvien väreihin, mut ton ekan kyllä aivan erityisesti! :-))

    ReplyDelete
  14. Sun blogissa on tosi upeita kuvia - aina :) ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Hetken jo mietin, et oonko eksyny väärään blogiin tai jotain, sinäkin Pekka Haloseen! Mutta suuret onnittelut! (:

    ReplyDelete
  16. Jonna: Ookko säkin vai tulossa? :-D Kiitokset!

    ReplyDelete

Leave a comment!