7/08/2012

.i wasn't ready to leave the sun behind.

blogiin
blogiin5
blogiin2
blogiin3
blogiin4
Hello from Turkey! Now I finally have some time to post for you guys :-) I'm trying to make couple post and put them on time for you, so my blog wouldn't be so dead. I'm bit worried 'cause I got so much good feedback at the last real post and it makes lot of pressure for me... I just have to hope that I can be as good later on also :-)

But here's some pictures I took of my sister. There was only 28 degrees but still we were sweating like pigs! The humidity in here is so bad that it even makes my camera's lens vapour. I hope I can arrange another photoshoots as well, it's just so hot in here that it's very hard :-D
But well what do you think of the pictures? I think my favorite one is the first.
*****
Terve Turkista! Mulla on nyt viimein aikaa postata teille ja koitan tehä pari postausta ajastukselle, ettei mun blogi ois ihan niin kuollu ku viime viikolla :-) Oon vähän huolissani, koska mun edellinen postaus sai niin paljon hyvää palautetta, et mulle alkaa tulla vähän paineita tästä blogista... Pitää vaan toivoo, että pystyn myöhemminkin yltään samalle tasolle :-)

Mut siis tässä parit kuvat, jokka otin mun siskosta täällä. Asteita oli vaan kakskytkaheksan, mut silti hikoiltiin ku pienet porsaat! Ilma on täällä niin kosteeta, että mun kameran linssikin menee ihan huuruu. Toivottavasti saisin järkättyä toisetkin kuvaukset täällä - harmi vaan että tässä kuumuudessa kuvaaminen on aikamoista tuskaa :-D
Mutta mitäs pidätte kuvista? Eka ainakin on mun lemppari :-)

7 comments:

  1. Anonymous7/08/2012

    kaunis

    ReplyDelete
  2. upeita kuvii:) jotenkin jumalatarmaisia :)

    mäki haluun ulkomaille!!!

    ReplyDelete
  3. Oi kun nättiä. Siskos näyttää upeelta ja kuvat on loistavia. Jotenki - mulla ei oo varaa sanoo - mutta musta tuntuu että tohon väliin ois sopinu joku superlähikuva.

    Älä turhia paineita toki ota, oot loistava valokuvaaja ja aina välillä me saatetaan mennä ihan pökkyrään sun upeista kuvista eikä sanoo mitään rakentavaa palautetta :D

    ReplyDelete
  4. Kivoja kuvia on! Mutta mulla olis yks kysymys: tosta kun painaa sun kuvasta, niin siihen tulee tollanen juttu ettei sitä pysty kopioimaan. Haluisiks paljastaa mullekki, et miten sen saa ku haluaisin kanssa sillain ettei kukaan pysty kopioimaan?:---)

    ReplyDelete
  5. Ano: nii o :-)

    Sara: Kiitos! Ja ulkomailla on kyl kivaa, vähän kaipailen jo Suomen ilmastoo silti :-D

    Vilma: Kiitos! Oon samaa mieltä tosta lähikuvasta, mut niis kuvis Veera näytti alastomalta, ni en tykännyt niistä :-(

    Sonja: Kiitos! Kurkkaa noiden aikaisempien postausten kommentteja, ni sie on ohjeet :-)

    ReplyDelete
  6. Upeita kuvia ! :)

    ReplyDelete

Leave a comment!