8/06/2012

.helsinki once again.

blogi3
blogi4
blogi9
blogi12
blogi8
blogi6
blogi10
blogi5
blogi7
blogi11
blogi13
blogi2
x The pictures are from Helsinki where I visited last week. I went shopping (last picture's shorts for example) and then just wandered around. We also visited at the local zoo with my sister on the following day, which I'm going to post later.

x At last weekend I was in summer cottage with my family and family-friends and realized that I'll be seeing them next time after an year. That made me kinda sad but also made me realize that the exchange year is starting soon!

x I talked with my new German sister for the first time via Skype and that made me happy and super excited! Will be seeing each other for the first time in 23 days when we'll be flying to London.

x My work is starting on Thursday and I'm so bored with it. I need the money and I like my job, but still I don't want to go there - what's wrong with me?

x I'm already making packing lists and only thinking the exchange year, which makes my life in here kinda hard. But at the same time it's hard to realize that my time in here is ending soon.
*****
x Kuvat on Helsingistä, jossa vierailin viime viikon alussa. Olin vähä shoppaa (mm. viimesen kuvan shortsit) ja sit vaan haahuilin ympäriinsä. Seuraavana päivänä käytiin myös Korkeesaaressa siskon kanssa, mutta siitä postailen myöhemmin.

x Viime viikonloppuna oltiin möksällä perheen ja ystäväperheiden kanssa ja tajusin, että nään ne seuraavan kerran vasta vuoden päästä. Se tietysti vähän harmitti, mutta sai myös tajuaan kuinka lähellä se vaihtarivuoden alkaminen onkaan!

x Eilen puhuin ekaa kertaa mun uuden saksalaisen siskoni kanssa Skypessä ja oon niin ilonen ja innoissani, että ollaan samassa perheessä! Nähään toisemme sit 23 päivän päästä, kun molemmat lennetään Lontooseen.

x Mun työt alkaa torstaina ja se ei vois olla yhtään tylsempää! Tarvin rahaa ja tykkään mun työstä, mutta silti en haluu mennä sinne - mikä mua vaivaa?

x Teen nyt jo pakkauslistoja ja mietin vaan vaihtovuotta, mikä tekee mun elämästä täällä vähän hankalampaa. Samaan aikaan en kuitenkaan meinaa tajuta, että mun aika täällä alkaa jo loppumaan.

blogi

14 comments:

  1. kuvaaks tosta noi vaa random ihmisii :D kysyks niilt lupaa ottaa kuvaa tai sillee :) jos et kysy, niin onko kukaa ikinä tullu sanoo mtn et miks otat musta kuvaa tai mtn :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuvaan vaan ihan lupia kysymättä (mikä on täysin laillista huomhuom) ja tuolla Helsingissä ratikassa kysy yks nainen ekaa kertaa. Tai siis se kysy, että mihin nää kuvat menee ja sit vastasin ni ei sitä häirinny :-)

      Delete
    2. jooooo tiiän ettei se oo mitenkää laitonta :D ihmettelin vaa, tai sillee ku itte asun nii pikkucitys että ihmiset töllää jo jos kuvaan jotain kasvia =D ihan vaa uteliaisuuttani mietin että onko kukaa ikinä tullu kysyyn et miks kuvaa jotai random ihmisiä :DD silleee.

      Delete
    3. Kyl mä aattelin et sä tiet, mut mulle tullaan säännöllisin väliajoin vinee tästä asiasta ni siks selvensin :-DD

      Mut joo, mulle tulee aina kauhee turistiolo, ku kuljen kamera kaulassa ja tuntuu et kaikki tuijottaa. Vaik ehkä se on vaan mun päässäni :-D

      Delete
  2. Musta nää sun kuvat on tosi upeita! Vangitset erilaisia siistejä hetkiä ja se tekee näistä niin älyttömän upeita ja hienoja ja voisin tuijottaa yhtä kuvaa vaikka tunnin, näissä on jotain joka lumoo mut täysin! Jatka samaan malliin, sulla todellakin on lahjoja tähän lajiin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oivoi! Toi on ehkä ihanin kehu, mitä mulle on sanottu ja varsinainen katuvalokuvaajan unelma päästä sille tasolle, että saa vangittua ne pienet hetket :-)
      Kiitos paljon paljon paljon! :-))

      Delete
  3. Ää ihan sika upeita kuvia (:!

    ReplyDelete
  4. vautsi, ihan mielettömiä kuvia!:-)

    ReplyDelete
  5. oi just siistei kuvii! hei osaaks neuvoo miten saan koneel laitettu instagramiin kuvia? en osaa! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!
      Ja en tie miten sil samsungilla, mut iPhonel mä aina kopioin sen kuvan esim blogista ja sillee se on helppoo :-) Mut voit sä myös laittaa sen kuvan piuhalla puhelimeen.
      Si siinä mis normisti ottais kuvan ni on oikeella alhaalla joku sellanen painike, ni siitä pääsee valkkaan minkä kuvan haluaa hipsteröidä :-D
      Toivottavasti tajusit ees jtn!

      Delete
    2. aaaa!:D eli koneelta käsin ei saa laitettu sinne mitään?:D ilman et tarvii kännykällä laittaa

      Delete
    3. ei mun tietääkseni ainakaan :o

      Delete

Leave a comment!