8/04/2012

.hilma16.

blogi5
our beautiful birthday hero!
blogi4
blogi2
blogi
kollaasi4
blogi10
blogi9
blogi8
kollaasi2
blogi7
blogi6
blogi3
blogi11
Pictures from my lovely friend Hilma's birthday party.
Evening was great and everyone seemed happy and bubbly. People were dancing, yelling, laughing, playing, swimming and jumping on a trampoline.
I took a big bunch of pictures but I tried to choose the ones that you can really see the atmosphere.
I left at 2am by bike and the moment I had left the yard the sky just opened and I got so wet that I have never been like it before. I had to stop to the petrol station to put all my camera stuff to the plastic bag in case of my waterproof back-bag isn't so waterproof after all.
It was a good decision.
*****
Kuvat ihanaisen Hilman synttäreiltä.
Ilta (yö) oli mahtava, kun kaikki oli niin ilosia ja elosia. Porukka tanssi, huusi, nauro, pelas, uis ja hyppi trampalla.
Otin kauheet määrät kuvia, mout koitin tähän valita sellasia, missä näkyy parhaiten tunnelma.
Ite lähin rankan viikonlopun (siitä lisää myöhemmin) jäljiltä kotiin jo kahelta ja samalla hetkellä, ku otin ekan polkasun pyörällä, taivas vaan aukes ja kaato kaikki vedet mun päälle! En oo ikinä kastunu sateessa niin pahasti! Mun piti pysähtyä huoltsikalle sit laittaan kameratavarat muovipussiin ihan siltä varalta, että mun vedenkestävä reppu ei ookkaan ihan niin vedenkestävä.
Se oli hyvä päätös.
kollaasi1

10 comments:

  1. olen kateellinen ensimmäiestä kuvasta, siinäkun minun silmään kaikki on kohdillaan, sommittelu, valotus, ja tausta on sopivan kaukana että syväterävyys näkyy superhyvin :) ja tietysti kaunis kuvattava! itse en osaa oleenkaan kuvata ihmisiä, joten täällä sitä marmatetaan... mutta hienoja kuvia (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noh harjoitus tekee mestarin, sitä mä yritän itellenikin hokee ;-D ja toi syväterävyys näkyy noi hyvin, ku tos on vie ollu 1.8 aukkona. Mutta pakko myöntää, et toi on mun lempparikuva, varsinkin kun unohdin lisätä tähän yhen ehkä vie paremman :-D
      Kiitokset!

      Delete
  2. Ihana asu ja noista kuvista näkyy hyvin just se fiilis! :)

    http://guabk.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Olin itekin yllättyny kui tyytyväinen olin kumpiinkin :-)

      Delete
  3. Noista kuvista todella välittyy tunnelma. :) Jäin tuota ensimmäistä katsomaan, kun fiilis on kuin suoraan jostain elokuvasta ja sankarikin on niin kaunis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon!
      Ja oon kyllä itekin erittäin tyytyväinen siihen :-) Ja Hilma on kyllä niin kaunis, ettei siitä huonoa kuvaa voi ottaakkaan! Tai ainakin näin totesin, kun selailin kuvia ;-D

      Delete
  4. Sul on tosi kivan olonen blogi ja hienoi kuvii :) !

    http://jassujailona.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. ihania kuvia! ♥

    ReplyDelete

Leave a comment!