8/20/2012

.my first video.


I've been thinking about making this kind of video from my trip to London, but 'cause I haven't done it before (I've took a one video before these) I thought I should practice. So last week I took some small videos during one day and edited them into this.
I know it's very amateur and all, but it's important for me. And no one is perfect on their first time!
Now I just have to practice practice and practice!
PS. If you are a video-professional I'd be more than thankful for your tips :-D
PPS. There's a little enquiry at the end of the page, and I would appreciate if you could answer to it!
*****
Oon aatellu tehä tälläsen videon mun Lontoon matkasta, mut en oo koskaan aikasemmin tehny mitää videojuttuja (kuvannu videoo kerran ennen tätä), joten ajattelin et harjottelen vähä etukätee. Otin sit viime viikolla yhen päivän aikana muutamia klippeja ja editoin ne tälläseks.
Tien et täs on tosi paljon amatöörivirheitä, mut toi video on silti tärkee mulle ja kiva muisto katella Englannissa. Enkä mä voi olettaakkaan, et oisin heti täydellinen.
Reeniä reeniä vaa!
PS. Vinkkejä videoasiantuntijoilta otetaan vastaan :-D

PPS. Vastatkaa kyselyyn tuolla sivun lopussa!

14 comments:

  1. Anonymous8/20/2012

    Video on tosi kiva, mut ehkä videoon kaipaisi enemmän eri materiaalia ereistä kohteista. Tuossa videossa ehkä oli liikaa samasta aiheesta, että se alkoi kertaamaan itseään. Hyvä tuo oli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon!
      Ja oon kyllä ihan samaa mieltä sun kanssa ja tiedostin ongelman jo videoo rakentaessa. Kärsimätön kun olin, niin en kuitenkaan malttanut odottaa, että saan lisää materiaalia kasaan :-P
      Onneks (tai ainakin toivottavasti) Lontoos vois olla vähä enemmän kuvattavaa!

      Delete
  2. Hah aika moni oli yksmielinen myös mun äänestysvalinnan kanssa!

    http://jalanjaljetnurmikolla.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tähän mennessä näyttää kyllä aika yksmieliseltä :-D Mut hyvä vaan, jos ollaa tyytyväisiä tähän tahtiin, vaikka se voikin Englannissa _ehkä vähän harveta, kun en tie mite paljon aijon koneella siellä istua :-)

      Delete
  3. Anonymous8/20/2012

    tylsä :D muuten iha jees

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ehk meil o vaa vähä erilainen maku ;-D En halunnu mitää supermenevää, vaa enemmä sellasen tunnelmallisen, niinku aika monet mun kuvatki on :-)

      Delete
  4. Musta toi on tosi kiva! Tuli paremmalle mielelle:) Muutenkin rakastan sun blogias, kuvat on aina nii ihania!

    http://itsavioletworld.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon ja toi on just sellanen reaktio, jota hain! Tai emmä tie, ku kaikki mun kaverit on tos videos just sellasia, ku ne oikeesti on ni mua hymyilyttää jotenkin aina, ku katon ton :-D
      Kiitokset vielä erikseen kehuista, kiva et tykkäät! :-))

      Delete
  5. Kariin8/20/2012

    Kiva video, tosin musiikki ei sopinu tohon oikeen. Toi loppu oli varsinki ihana, oon hullaantunut aurinkoon kun se joskus suvaitsee näyttäytyä! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitokset, se vika klippi onki mun lemppari :-)

      Musiikin sopivuudesta oon kuitenkin erimieltä. Alussa varsinkin se sopii musta erittäin hyvin ja menee hyvin vaihtoihin. Sanat myös sopii täydellisesti tarkoitukseen ja teemaan :-)
      Minkälainen musiikki susta olisi siihen sopinut paremmin? :-)

      Delete
  6. Oi, Ultra Brata! Tuun aina tosi iloseks kun törmään UB:n musaan jossain vastaavassa tilanteessa. :D

    Tarkoitus oli esittää eriävä mielipide edelliseen kommentiin (ei jumittua Ultra bran mahtavuuteen), jossa sanottiin, että musiikki ei sopinut videoon, se toimi loistavasti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha UB:n mahtavuuteen jumittuminen on sopivaa aina ja kaikissa tilanteissa - varsinkin ku oon kaveripiirin ainoo UB-fani :-D Muutenkin tuntuu, ettei tää mun sukupolvi oikein ymmärrä Ultra Bran ylevyyttä tarpeeks hyvin!

      Mutta oikein mukava, kuulla että musiikki oli susta toimiva - niin se mustakin oli, pakko myöntää ja olla itserakas tän suhteen, ku muuten video ei mitenkään niin upee oo... Vaikka tietysti porukalla on erilainen maku yms, ni eihän kaikkia voi miellyttää :-) Mut hyvä että jotakuta edes, kiitokset tästä!

      Delete

Leave a comment!