8/28/2012

.now panic and freak out.

haloo helsinki - maailman toisella puolen

puut
fisua
blgi2
I've been thinking all the time that I'm not nervous about my exchange-year. And closer it has get the less nervous I've been - until couple days ago. I still think that I'm not nervous, but I think my body is not thinking the same way. My stomach has been killing me, I can't really eat anything and I'm tired all the time even I've been sleeping about twelve hours. I hope this will end before our time in London, 'cause it wouldn't be so fun being sick in the camp.
Luckily all my packing is nearly done - only camera and computer are missing. It's scary to think if I have forgot something super important, but well I think nothing is as important as my camera and it would be impossible for me to forgot it!
Today we'll be having a farewell dinner with my family (with friends we celebrated already on weekend, and I'll be posting about that later). Dad is making good food, we'll be going to sauna and watching one great finnish movie. And after twelve hours we'll be already driving to the airport!
WOW! It's so hard to imagine that less than a day one of my biggest dreams is coming true!

I have preset you some posts, but I'm not sure if our hotel we'll be having internet connection so I'm not sure if I can accept your comments during my time in London. (But it would be nice to have them anyway ;-)) But I'll be telling you about London and all my English stuff when I'm in the host-home!
Wish me good luck!

*****
Oon kokoajan ajatellu etten oo jännittäny tätä mun vaihtovuottani. Ja mitä lähemmäks se on tullu, sitä vähemmän oon jännittäny - ainakin viimepäiviin asti. Edelleen ajattelen, et mua ei jännitä, mut tuntuu vähän, et kroppa on erimieltä. Vatsa ollu kipee monta päivää, en pysty syömään oikeestaan mitää ja oon kokoajan väsyny, vaikka oisin nukkunu kakstoista tuntia. Toivon vaan, et tää menee ohi ennen, ku ollaan Lontoossa, koska ei ois kivaa olla kipee leirillä.

Onneks mun pakkaukset sentää on jo melki valmiit - vaan kone ja kamera puuttuu. On pelottavaa ajatella, et oisin unohtanu jotain supertärkeetä. Vaikka eipä sellasta elintärkeetä mun mukaan oo lähössä muuta, ku kamera ja voin olla varma, että sitä en oo unohtamassa!

Tänää vietetään mun läksiäisillallista perheen kesken (viikonloppuna juhlin jo kavereiden kaa ja siitä lisää sit myöhemmin). Luvassa on iskän herkkuruokaa, saunomista ja hyvä suomalainen leffa. Ja kahentoista tunnin päästä oonkin jo matkalla Helsinki-Vantaalle!
HUI! Vaikee kuvitella, että alle vuorokauden kuluttua yks mun suurimmista unelmista toteutuu!


Oon ajastellu teille pari postausta siks aikaa, kun oon Lontoossa. En kuitenkaan tie onko mulla siellä missään vaiheessa nettimahdollisuutta, eli en oo varma voinko hyväksyä kommentteja (jotka on tietysti enemmän, kuin toivottuja siitä huolimatta ;-)). Kerron teille sit Lontoosta ja muista Enkkujutuista, ku oon päässy mun host-perheen luo.
Toivottakaa onnee!

blogi-2

14 comments:

  1. voiei! mä varmaa jännitän sunkii puolesta sun matkaa, koska en vaa osaa käsittää et joku mun tuttu oikeesti lähtee vuodeks englantii! voi vitsi, pidä hauskaaa! (--;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha hyvä et ees joku jännittää :-D Mä meen vähä sillä asenteella, et etee tulee mitä tulee, ni jotenkin en osaa jännittää, ku ei oo odotuksiakaan. Siis totta kai odotan kauheesti koko vuotta, mut en uskalla odottaa liikoi!
      Ja toivotaan parasta et tulee hyvä vuosi!!

      Delete
  2. hui saatana

    iha kauheet ettei sua nää vuoteen ja samalla oon ihan saatanan kateellinen et sä lähet maailmalle ja mä jään tänne jumittaan!!

    doolmio!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en ees ite tajuu et oon lähös ja et en nää kaikkii rumia nii pitkää aikaa!
      Hahhaa kieri kateudessa >:-DD

      Delete
  3. Voi vitsit! Tätä oot oottanu niin pitkään ja ihan mahtavaa että vihdoin pääset matkaan ja toteuttamaan unelmaas! :) muista nauttia kaikesta 110% ja ootan innolla lontoon kuvia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah niinpä!! Pelkään toisaalta, et mulla on just ne kaikki maholliset ongelmat ja et vuosi menee ihan perseellee ja kaikkee :-SS
      Kyl se vuosi tulee joka tapauksessa olee tosi hyödyllinen kokemus ja itestähän se onnistuminen on suurimmaks osaks kii...
      Ja toivottavasti kuvat tulee olee odottamisen arvosii! :-))

      Delete
  4. lauray8/28/2012

    oi että! vietä kuule elämäsi parasta aikaa siellä Brittein saarella! :--------)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toivotaan parasta!! :-))

      Delete
  5. Paljon Englanti-kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yhyy niistä tuli ihan rumia! :-(

      Delete
  6. Oi pidä hauskaa, ja ihania kuvia taas ! :--) <3

    bellamarian.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiii kiitos paljon! :-)

      Delete

Leave a comment!