9/19/2012

.awkward and sick.

the strokes - under cover of darkness

blogiin3
high street
blogiin2
German friend Sophie, who's the only 6th former in photography club with me
blogiin5
what I see when I walk to home
blogiin4
left one from Starbucks where I always have to go when we're in Cambridge and right one is from my friend Chelsey's birthday BBQ
blogiin6
Judith in the top floor of double decker
blogiin7
from Cambridge
blogiin8
random picture of flowers in our backyard
blogiin
He was such a good player! He played mostly Adele, but also some other radio hits
blogiin9
Sunset from a first night I spent in Haverhill. Taken near my school
blogiin10
More about Chelsey (you'll be seeing a lot of her in here, so get used to it!)this time with balloons I got for her!
blogiin12
A picture from my window
blogiin11
My name was a bit too hard for English people and I didn't even got what I ordered!

I was able to get sick already so I had to skip school from today. I've tried to do some homework that I should already be done by now, but I'm not really on a moon to do that. Maybe I just go to sleep!
And sorry that the Facebook status thing is now only in Finnish, but it's only telling about how I'm very awkward, cause English people are so polite.

****
Hommasin itteni jo nyt kipeeks - saavutus sinänsä! No skippasin koulun sit tänään ja yritin tehä mun kotitehtäviä, joiden olis tarkotus olla jo valmiita. En kuitenkaan oo kauheen läksyjen-teko-tuulella, joten ehkä mä meen vaan takas nukkuun!
Loppuun vie vähän mun vuodatusta, siitä kuinka en totu näihin enkkukohteliasuuksiin.
blogi

14 comments:

  1. oii, niin kivoja kuvia, oot taitava!:)
    www.diaryofhenna.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Siis niin upeeta, sä kyllä osaat!

    ReplyDelete
  3. Kiva postaus, piristävää mun kuumeenhoureista päivääni (ja sateista) päivääni. Tykkään ku laitat noi kuvat niin isoina, se on ärsyttävää jos blogissa kuvat on pieniä ja sit yrittää tihrustaa että mitäköhän tuossakin on :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha molemmat sit kipeenä :-DD
      Ja joo, mä inhoon blogeja, joissa on pienet kuvat ni nää mun on siks aika massiivisia!

      Delete
  4. haahahaah huomasin tuon nimiongelman kun kävin ranskassa:----D olin siellä starbucksien mukaan viina tai villama:DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep :-D Typerintä on et ne pyys mua tavaan sen ja no mähän tavasin (ja ihan 100% varmasti meni ihan oikeinkin!!), mut silti oon Filma -.-

      Delete
  5. Oot ihan älyttömän hyvä kuvaamaan ja tykkään sun blogista ihan älyttömästi! :)http://smartideafrombigbrains.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oih kiitos paljon! Ihana kuulla tällästä täällä itsekriittisyyden suossa :-D

      Delete
  6. Pääsit linkkaa blogisi postauksen parhaimmistoo mun blogissa!(--:

    http://with-love-juulia.blogspot.fi/2012/09/linkkaa-blogisi-postauksen-ihanimmat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo kiitos kiitos kiitos! :-))

      Delete
  7. Mielettömän upeita kuvia :)

    ReplyDelete

Leave a comment!