9/21/2012

.chelsey.

ultra bra - vesireittejä

blogi5
blogi3
blogi9
blogi4
blogi
blogi7
blogi8
blogi6
blogi2
Last weekend we had a small photoshoot with Chelsey and I'm quite happy with this material, even thought focus is not always in it place. My portrait lens has have some problems with the autofocus, and I don't really know where I could take it to be fixed.
I tried to edit these bit differently than usually and I'm quite happy with the way they turned out.
What do you think?
*****
Viime viikonloppuna pidettiin pikkukuvaukset Chelseyn kanssa ja oon aika tyytyväinen lopputulokseen, vaikkei kaikki otokset ookkaan ihan tarkimmasta päästä. Mun potrettilasilla on joku ongelma automaattitarkennuksessa, enkä oikein tie mis sen vois korjauttaa.
Yritin muokkailla näitä vähän eritavalla ku yleensä ja oon melko tyytyväinen!

Mitäs tykkäätte?

30 comments:

  1. oii, täydelllisiä!<3 oot taitava:)

    ReplyDelete
  2. noi kuvat näyttää upeilta! tollane erilaine tyyli on kivaa vaihteluu yhdessä postauksessa, että moni kuva näyttää erilaiselta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja mä oon kyl nyt tykästyny kokeileen kaikkia erityylejä täs muokkauksessa, ku tuntuu et mikää ei näytä hyvältä ni jaksaa sit vääntää yhtä kuvaa vähä kauemmin :-D

      Delete
  3. Toi vika kuva on aivan ihana! on muutkin mutta toi on mun lemppari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäki oon kyl tosi tyytyväinen siihen, kiva et tykkäät! Kiitokset :-)

      Delete
  4. kivoja kuvia, tykkään eniten ite tosta vikasta kuvasta! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, yks mun lemppareita :-))

      Delete
  5. vouu, tykästyin kolmeen vikaan iha sikana!

    ReplyDelete
  6. Onneksi kommentoit miulle, löysin samalla uuden kiinnostavan blogin, pitkästä aikaa!
    Jään seurailemaan, ehdottomasti ;-)
    Siulla on kuvaussilmää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi olen imarreltu! Kiitos paljon :-)

      Delete
  7. Ja huh, rullasin alaspäin ja tsekkasin mikä kamera siulla on ja mitä linssejä.. Ei voi muuta todeta kuin että KATEELLINEN TYTTÖ TÄÄLLÄ HEI :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh oon kieltämättä itekin aika tyytyväinen mun kokoelmaani, pakko myöntää :-) Mut kyl mul silti täs vie pari linssiä on hankintalistalla, ja täyskennonen kamera sit, ku alotan opiskelut taas...
      Tähä hommaa saa kyl rahaa palaa vähä turhan helposti!!

      Delete
  8. vau nää on niin hienoja, tokavika on mun lemppari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ite oon täs ny yrittäny miettiä mun lempparia, mut en osaa millää päättää, ku kaikki on aika tasalaatusia. Ainoostaan noi, mikkä on vierekkäin on sellasia joihi en oo niin tyytyväinen en oikei tie miks ees postasin ne :-DD

      Delete
  9. Ihania kuvia! Millä putkella oot nämä kuvannut? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja kaikki muut on otettu tolla mun 50mm putkella, paitsi long shotit laajiksella :-)

      Delete
  10. tosi kiva blogi ja kivoi kuvii!:)
    käy tsekkaa mun ja liity jos on intrestii!:
    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  11. ihania! rakastan tota bokehia ja sateenkaariefektejä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja nii mäkin, vaikka toi linssi onkin ihan paska oikeesti, ni on siinä hyviäkin puolia :-D

      Delete
  12. Super hienoja kuvia :)

    ReplyDelete
  13. IHANIA kuvia!!! Muokkaatko kuviasi? Jos muokkaat, millä??

    http://pearlyspace.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :-) ja muokkaan picasa3:lla, kaikki noi mun tiedot näkyy tuolla sivun alareunassa :-)

      Delete
  14. Anonymous11/05/2012

    Oot aivan älyttömän hyvä kuvaamaan ja toi sun kaveri on todella kaunis :)

    ReplyDelete

Leave a comment!