9/01/2012

.oldies.

the used - a box full of sharp objects

blogi2
blogi
blogi5
blogi6
blogi7
blogi4
blogi10
blogi9
blogi12
blogi13
blogi8
Photos are going in a chronological order starting at Winter2010 and ending at the end of the Summer2011.
I love watching old pictures and decided to post my favourites. At the time I had just bought my first camera and I hardly knew how to hold a camera at the time, but I think that there's nice atmosphere in the pictures. There's also awesome memories behind the pictures, which of course makes the pictures look better in my eyes that what they really are. Oh and sorry about the fact that there's so many pictures of my face.
What's your favourite one?
I can't really decide, but maybe the 3rd one or the 7th...
*****
Kuvat on aikajärjestyksessä alkaen talvesta 2010 ja loppuu kesään 2011.
Mä rakastan vanhojen kuvien kattelemista ja päätin postata mun muutamat lempparit. Tohon aikaan olin just ostanu mun kameran ja hyvä ku tiesin miten sitä kuuluu pitää, mut siitä huolimatta musta näis kuvis on kiva tunnelma. Kuviin liittyy myös mahtavia muistoja, jokka tietysti saa kuvat näyttään mun mielestä paremmilta, ku mitä ne todellisuudessa on.
Anteeks myös siitä, et tässä postauksessa on nii paljon kuvia musta itestäni - tohon aikaan luovutin mun kameran vähän helpommin jonkun muun käsiin.

Mut mikäs o teijän lempparikuva?
Ite en osaa oikein päättää, ehkä kolmas tai seittemäs...
blogi11

6 comments:

  1. niin hienoja kuvia!

    ReplyDelete
  2. cool ! hei miten muuten saat noi reunat pois kuvista? :O


    dtmlara.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!
      Ja en muista enää, ku tein sen sillo ihan blogin alussa :// Mut siis html-koodista jostain muutin sitä ja sen saa kai myös, jos vaihtaa blogin mallia :-)

      Delete
  3. Great photos and nice hair :)

    ReplyDelete

Leave a comment!