9/09/2012

.polaroids.

florence + machine - cosmic love

pol5
pol4
eh bit burned, but I like it anyway!
pol3
pol2
pol
blogipolaroid2
Skannaus
Skannaus 1
I'm bit worried if my host family will have a scanner, so I could put some polaroids here during the year... I'm having six and half packets of film with me, which means 130 pictures! I hope that will be enough, but if not I'll just order some more :-D
What's your favourite?
Oh and in the last picture theres me (the blond one) and my sister at Moominland in year 1998 :-D
*****
Oon vähä huolissani, josko mun hosteil ei ookkaan skanneria, ku sit en saa näitä laitettuu tänne kovin hyvin vuoden aikana. Ehkä koulul tai kirjastossa vois skannaa...
Mul on nyt kuus ja puol pakettia (130kuvaa) filmiä mun mukana. Toivottavasti se on tarpeeks vuodelle, vaikka voihan sitä aina tilaa sit lisää :-)

Mikäs o sun lemppari?
Nii ja kuten viimesen kuvan kuvatekstikin sanoo, ni se on otettu '98 Muumimaailmassa ja kuvassa on mun sisko ja mä (oon toi blondi). Ää mä niin haluisin muumimaailmaan taas, oon halunnu mennä sinne jo joku kolme vuotta, mut se on niin kaukana :-(
blogipolaroid

8 comments:

  1. Lisää tällasia, me likeyy! Lemppari varmaan se Laukontorilla otettu limsakuva :-)

    http://guabk.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitokset ja lisää tulee kunhan keksin missä skannaan noi kuvat :-D

      Delete
  2. Muumimamma näyttää semisti kärsivältä

    ReplyDelete
  3. toi tokavika, missä sä ja sun sisko ootte noissa mekoissa on ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aa mä vihaan sitä! :-D
      Mun lemppari on toi mis Rita on noiden jäätelöiden kaa :-)

      Delete
  4. Aaa oon kanssa haaveillu tosta muuumimaailmasta vaikka kuinka kauan :D :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ens kesänä kavereil on ajokortit, ni ehkä sit viimei pääsisin :-D

      Delete

Leave a comment!