9/13/2012

.the last pictures from london.

blog2
A view from my window at college//näkymä mun ikkunasta majotuksessa
blog3
blog5
Marle my exchange friend from Finland//Marle, yks kolmesta Suomi-vaihtarista
blog4
Everyone knows this; London Eye!//Kaikkien tuntema London Eye!
blog
Stiff tourist-pose in London Eye. Finnish girls with Hungarian one//Jäykkä turistipose London Eyes. Suomi-vaihtarit + Linda Unkarista
blog6
It was easy to remember where we were when you just looked the sky//Oli helppo muistaa olevansa Englannissa, ku katto taivasta
blog7
My lovely "sister" Judith in front of the Buckingham Palace//Ihana "sisko" Judith, Buckingham Palacen edessä
blog8
blog9
View from London Eye//Näkymä London Eyestä
blog10
At Piccadilly Circus//Piccadilly Circuksella
blog11

12 comments:

  1. kui hienoja kuvia!:)

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/13/2012

    wouu. tosi upeita kuvia. oon kateellinen :c

    ReplyDelete
  3. Tossa big benin kuvassa on kiva sommittelu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti, mäki tykkään ;-DD

      Delete
  4. Tosi hienoja kuvia !! (:
    Me ollaan keväällä menossa luokkaretkelle lontooseen, ja kovaa keskustelua käydään, missä paikoissa siellä pitäis käydä (: Mitä sä suosittelisit ? Mistä jää parhaat muistot ja kokemukset ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!
      Ja tuo ekassa lontoo-postauksessa olikin vähä tarkemmin meijän ohjelmasta kerrottu. Mutta siis London Dungeon on ihan must juttu London Eyen lisäks ja sit sanoisin, että vaatikaa tarpeeks vapaa-aikaa, koska mua ärsytti meijän leirillä eniten se, et en saanu rauhassa kiertää ja tutustua, vaan jatkuvasti oli järkky kiire :-(

      Delete
    2. Okei kiitti :-)
      Kuulemma kierretään paljo kaikkee paikkoja, mä en oo hirveen innossaan sinne lähdössä, ainakaan aluksi en ollut. Mutta nyt innostus kasvaa, varsinki ku kattoo täältä sun ja monen muun blogista ihania kuvia yms, pitää itelläki hommata kyllä kertakäyttökamera reissulle ! :D

      Delete
    3. Kyl musta se kiertäminenkin ihan kivaa oli, mut kyl mä odotan et pääsen ite sinne käppäileen tutkailee paikkoja :-)
      Ja sain mun kertiskuvat just kehityksestä ja olin tosi tyytyväinen! Suosittelen kyl sellasen hommaamista :-D

      Delete

Leave a comment!