12/04/2012

.autumn.

syksy2
sian3
blogi4
sian4
syksyä
sian9
alisha3
sian
blogi2
syksy4
blogi
alisha
I took these pictures two weeks ago, but my internet in here is so bad that editing takes ages! Anyway I think it's amazing how England is still living autumn in November!
I found it difficult to work with two models, but I'm still quite happy with the pictures with both Alisha and Siân in them.
I think my favourite pictures are the last one and the first one, how about yours?
*****
Nää kuvat on jo pari viikkoo vanhoja, mut on se edellee aika ihmeellistä miten Englannissa on vielä syksy Marraskuussa! Musta oli aika haastavaa työskennellä kahen mallin kanssa, mut oon mä silti ihan suht tyytyväinen näihin kuviin.
Lemppareita on varmaa eka kuva ja vika kuva, mites teijän?

14 comments:

  1. Tosi kivoja kuveja, mutta osa näyttää ainakin mun näytöllä jotenkin semisti epäteräviltä. :/ Näistä omaan mieleen paras oli tuo vika :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo muutamat on vähä epäteräviä ku on otettu sportilla ja en oo vie nii hyvä tos jälkikäsitteys, et oisin osannu korjaa :/
      Kiitos paljon ja iteki tykkään vikasta kyl :-D

      Delete
  2. Kuudes kuva on mun ehdoton lemppari, se on ihana! :)

    ReplyDelete
  3. oot ihan sairaan taitava kuvaamaan! :) näitä sun kuvia on niin siisti aina katella. kaikki kuvat niin huippuja, että en voi sanoo muutaku, että wautsi!! eka ja toisiks vika oli mun lemppareita :)

    ReplyDelete
  4. Ihania kuvia !:):)

    Haastoin sinut Sunshine Awardsiin :)

    --> beatywings.blogspot.com
    ^saa liittyä lukijaksikin jos kiinnostuit (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kiitos, käyn kurkkaa :-)

      Delete
  5. My favorite is the one where Alisha is in the front and Sian in the back.
    But your pictures are all amazing - as i told u hundred a times. aha :L

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha thank you! :-D So is yours!

      Delete
  6. ihanan syksysiä kuvia! ♥

    ReplyDelete
  7. Anonymous12/04/2012

    millon teet sen kuvapostauksen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teen sen osissa, mut vasta yhen osan oon saanu pihalle ja seuraavaks tulee esittelyä kavereista, kunhan saisin kirjotettua sen loppuun. Myönnän oon ollu sen kanssa tosi saamaton, mut koitan toeuttaa piakkoin :-)

      Delete

Leave a comment!