12/23/2012

.dreaming of a change.

gingeri3fb
lävistysfb
As you can see from the first picture I'm "slightly" more ginger now! And in the second picture I wanted to try how that lip piercing (that I've wanted for 2 years now) would suit me. Well what do you think about my "new" hair and opinions about the piercing please! :-)
*****
Kuten ekasta kuvasta näkyy ni hiukset on nyt "vähä" oranssisemmat! Ja tokassa kuvassa kokeilin, et mites toi lävistys, josta oon haaveillu kaks vuotta, sopis mulle.
Mut mitäs tykkäätte uusista hiuksista ja mielipiteitä tosta lävistyksestä otetaan myls vastaan! :-)

38 comments:

  1. aivan ihana tucca <3 ja toi lävistys sopis aivan älyttömän hyvin sulle !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja musta mulle ei kyl sopis mikää muu läväri noin hyvin, et se on toi tai ei sit mitää :-D

      Delete
  2. Hyvin sopii tukka ja vielä paremmin sopisi läväri!

    ReplyDelete
  3. oivoi ihana gingeri :)) ja kui pitkät hiukset ! mutta siis kiva on väri ja toi lävistyskin kyl sopis mun mielestäni juujuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee odotas vaa, ku tuun takas suomee ni mun hiukset on pidemmät ku sun! (ainaki melkei) :-D
      kiitoss :-)

      Delete
  4. Hiukset ja lävistys molemmat sopii sulle loistavasti! oot kaunis :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous12/23/2012

    hiukset on ihanat :) mutta mun mielestä sulle vois sopii lävistyksistä madonna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! mun mielestä madonna näyttää aina sellaselta kauneuspilkulta ja sais mut näyttää ylimieliseltä :-D en tie kans et mistä tää ajatus on tullu haah!

      Delete
  6. oot iha sairaan nätti!! ;___:

    ReplyDelete
  7. punaoranssi hiuSki on kyl jees! ..mut ton lävärin kaa en kyl oo ihan sinut.. sitäpaitsi siit jää tyhmä arpi näkyvään paikkaan, kun totee ettei sen kanssa enään haluu eläkkään. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-)

      Mun mielestä lävistykset hyvin harkituissa paikoissa (kuten tämä mielestäni :-D) saa yleensä ihmisen näyttää mielenkiintosemmalta ja korostaa sen kasvojen piirteitä (tässä tapauksessa veis huomioo mun isosta nenästä ja korostais mun aamorin kaarta ja sais mun minimaaliset huulet vähä isomman näkösiks) ja plussaa jos se lävistys oikeesti sopii sen henkilön persoonaan. Eli tää on kyl aika harkittu juttu, mut on täs vie 6kk mietintä aikaa, ku vaihtariohjelman aikana ei saa ottaa läväreitä. Ja luultavasti pitäisin tota vaan muutaman vuoden (en haluu olla 30v jol on läväri keskellä huulta :-D) mut ei mua se arpi haittaa, ku mul on aknearpia jo nii paljon et yks pikku piste sinne tai tänne :-D

      Delete
    2. no meinasin just kommentoida iha noilla samoilla perusteilla että ois upee toi läväri! :))

      Delete
    3. ite ajattelen sen vaa nii et saahan sen sit pois ku en enää tykkää :-) en sit tie miten toi vaikuttaa töiden saantii yms, mut sit ku se on parantunu ni sen pystyy kuitenki ottaa pois työtunneiks yms...

      Delete
  8. ihanat hiukset on! ja toi läväri kyl sopis tosi hyvi c;

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :-) ja joo kesäkuus varmaa sit hommaan sen! :-)

      Delete
  9. Mun mielestä sulle sopis tuo lävistys tosi hyvin! :3

    ReplyDelete
  10. ääh oot nii jumalattoman kaunis !

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jopas! hehe kiitos :3

      Delete
  11. Yleensä en tykkää ollenkaa ylähuulen lävistyksist, mut sulla toi vois jopa toimia! (:

    ReplyDelete
  12. En oo itse kauheesti innostunut lävistyksistä muualla kun korvissa, mutta kun mielestä tuo sopii sulle! :) ja sulla on ihan loistavan väriset hiukset! :)
    Harrastan itse kans valokuvaamista, käy antamassa kommenttia mun blogiin! :) niin ja mitä koulua käyt Suomessa, opiskelet käsitykseni mukaan valokuvaajaksi? :)

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-)
      Ja alotan opiskelut Pekka Halosen Akatemiassa, kunhan palaan :-)

      Delete
    2. Aijaa, okei :) kulttuurialaa, media-assistentiksi vai? Oon nyt ysillä, ja yhteishaku lähenee kokoajan. Asun Oulun seudulla, ja oon ajatellut lähteä media-assariksi opiskelemaan peruskoulun jälkeen, ja sitä kautta pikkuhiljaa kohti valokuvaajan ammattia. :)

      Delete
    3. Eiku suoraan valokuvaajaks :-)
      Ja kuulostaa hyvältä suunnitelmalta!

      Delete
  13. WHou, toi läväri kuuluu tohon, magee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii mustaki!! kiitos :-D nyt mä kyl oon rohkastunu vie enemmä ottaan sen, vaik oon aina ollu varma et haluun sen haha

      Delete
  14. hahah, mä oon tehnyt samantyylisiä muokkailuja saadakseni selville että sopisko mulle medusa, mutta mutta... en vaan oo saanu otettua sitä vieläkään vaikka mun mielestä se on näyttäny sopivan ihan hyvin. oon oikeastaan halunnut sitä 15-vuotiaasta asti tähän päivään on-offina, mutta luulen että kuitenkin jätän sen ottamatta... joku siinä on etten vaan sit kuitenkaan oo sitä ottanut. Oon myös kolmisen vuotta haaveillu nyt smileystä, mutta en tiedä jääkö sekin ottamatta kun oon alkanu aatella että se vaan korostais mun hampaita ja sitä en haluis. Eikä se edes näkyis kovin hyvin varmaan alta... harmittavaa ettei vois ottaa jotain sellasta "harjotuslävistystä" halvalla että näkis miten se sopii ensin!

    Mulla on myös vähän samoja perusteluita kuin sulla siihen että miks haluaisin ottaa medusan, nenä näyttäis pienemmältä ja huulet korostuis (koska tykkään mun huulista) mutta en vaan taida saada ikinä toteutettua, harmi. luulen että jos haluaisin sitä 100-prosenttisesti, olisin jo ottanut sen. Smiley on kyllä vielä listalla, koska se kuitenkin on sen verran huomaamaton että ei sit haittais niin paljon vaikkei oiskaan mikään paras valinta :D mutta mun mielestä toi medusa sopii sulle kyllä tosi hyvin, yks parhaista lävistyksistä mitä mun mielestä voi ottaa! ihan hyvä kuitenkin toisaalta että sulla on vielä miettimisaikaa, mut älä mieti liian pitkään! Sori romaanikommentti...

    P.S. Aina kun nään sun kulmakarvat, kuolen niiden täydellisyyteen! kelpais mullekin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mullaki jostai 16-vuotiaasta ollu toi mieles, mut sit äiti ei oo tykänny ajatuksesta ni oon jättäny hautuu :-) Smiley on mullaki toinen! Ainoo mikä siinä pelottaa on se, et hampaiden kiille kuluis, mut mul ei oo sitä muutenkaa oikei jäljel :-D Mut musta se just peittäis hampaita? Mul on ni pienet ja ohuet huulet ja hymyilen paljon, ni mul se smiley varmaa näkyiski... Hitto nyt mun on pakko saada sekin! :-D

      Tääl läväreiden ottaminen on nii paljon halvempaa, et ehdottomasti otan sen kyllä sit täällä! :-) Ja vois sen smileynki varmaa samalla reissulla... Hitto nyt sait mut ihan liian intoutuneeks :-D

      PS. Kiitos! :-D Kulmakarvat, aamorin kaari ja silmien väri on ainoo asia, joista pidän mun naamassa, ni kiva et joku muuki huomaa haha! :-)

      Delete
  15. Haha joo, mäkin melkein menin ottamaan sen ilman vanhempien suostumusta mutta en sit kuitenkaan... hmm joo kiillejuttu mua on kans siinä vähän pelottanu. Ja toi on toisaalta totta että Smiley tavallaan peittäis hampaita, mutta kun siitä ei oikein tiedä että miten se asettuu omaan suuhun, että näkyiskö se paljon ilman että pitäis irvistellä kokoajan... :-D koska sillon ainakin pitäis näytellä kokoajan hampaita ja inhoon mun hymyä niin niin... pitää vielä mietiskellä haha. tosin ei liian pitkään. Ja voi ei, sori jos innostutin sua liikaa mutta eiks se oo toisaalta vaan hyvä että on innostunu hah. Mutta joo, toivottavasti otat sen, uskon että se sopis sulle aika täydellisesti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii se riippuu nii paljon omasta suusta... Itteeni huolettaa vaa et jos näytän siltä ku nuuskaisin, jos mul ois smiley. Ku mun huulet on nii pienet et sit se pullottais tuo alla :-D Ite kyl hymyilen ja nauran nii paljo hampaat näkyen kokoajan et mul ei ainakaa ois ongelmaa saada sitä näkyy haha.

      Mut joo se on varmaa et otan ton medusan ainaki heti ku tää vaihtarivuosi on ohi :-)

      Delete
  16. Anonymous1/17/2013

    hihii vilma! eksyin lukeen sun blogia:) kivalta näyttää siä! vitsi oon kade tosta ilmastosta!! iha sama vaiks satais ku esterin pepusta jos ois noin lämmin.. tääl on hhhyisevän kylmä:( terveisii kaikilta täältä! helmiltä ja äitiltä ja jopa isiltä:) kuulin meijän äitin lähettämästä järkyttävästä joulupaketista (tai järkyttävää oli lähinnä se suomileijona osuus) toivottavasti tykkäsit ees jostain!:D huippuhetkii keväälle! ja ota toi läväri tuun kyl kateelliseks mut mitä sitte!! sopii nii täydellisesti:)
    t: hella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heeeei! Nii kiva et eksyit tänne :-))
      Ja joo nyt tääl on kylmenny (-8°C ja kaikki on ihan jäässä hahaha kotosaa vaa) mut kyl tää aina Suomen ilmaston voittaa haha.
      Ja se paketti oli oikein mukava, erityisesti syötävä osuus :-D Ja joo ne korvikset oli järkyt mut nauratti kyllä!

      En malta oottaa et nähää taas - ehkä otetaa baarikierros yhes ku oon taas Tampereel ahha ;-D

      Delete

Leave a comment!