12/14/2012

.in style of ellen kooi.

bloggi18
bloggi23
bloggi7
bloggi17
bloggi13
bloggi16
bloggi14
bloggi12
bloggi4
These are my first pictures for my A2-level photography course where I will do 3 sketchbooks; one for Ellen Kooi, one for Arno Rafael Minkkinen and one where I combine my own style with Arno Rafael Minkkinen's and Ellen Kooi's styles as well I try to put their styles together. I don't know if anyone is really so interested in what I do in my school, but if is tell me and I try to do some kinda post about it...
Anyways, what do you guys think?
*****
Nää on mun ekat kuvat mun A2-tason valokuvaukseen, jossa teen 3 kirjaa: yks Ellen Kooille, yks Arno Rafael Minkkiselle ja yhen mis yhdistän mun oman tyylin noiden valokuvaajien kanssa ja samalla koitan laittaa niidenkin tyylit yhteen. En tie kiinnostaako ketää tää mun papattaminen koulusta, mut jos kiinnostaa ni kertokaa, ni voisin koittaa tehä siitä postauksen ku siitä haluuttiin kuvaaki siinä kuvahaasteessa.
Mut anyway, mitäs tykkäätte?
bloggii
bloggii3
©Alisha Jenkins
Because we can't do the serious face

4 comments:

  1. Ihan älyttömän hienoja kuvia! Vaikkakin toi sun teksti meni vähä ohi :D

    http://chocorosa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Ja joo pitäis ehkä vähä selittää noita termejä enemmän haha :-D mä varmaan teen jonkun koulupostauksen kohta puolii :-)

      Delete
  2. Anonymous12/16/2012

    I really do love the bottom picture of you! You're so cute!

    ReplyDelete

Leave a comment!