12/08/2012

.photo challenge.

Imagination/Mielikuvitus
mielikuvitus
This is actually a picture of how our living room has looked like for more than a month now. But I've always tough that imagination would be something sparkly and colourful and this picture looks exactly like that!
*****
Tää on oikeesti kuva siitä, miltä meijän olohuone on näyttäny nyt reilun kuukauden. Mut oon aina ajatellu, et mielikuvitus on jotain kimaltavaa ja värikästä ja siltähän tää kuva näytää!

Love/Rakkaus
rakkaus
Group picture that I took at my host-parents 25th anniversary + my "sisters" birthday dinner. In the picture you can see the closest family of my host-parents. My "sister" Genevieve is next to me on the left-hand side of the picture.
*****
Ryhmäkuva, jonka otin host-vanhempien 25. hääpäivä + "siskon" synttäri -illallisella. Kuvassa on mun hostien läheisin suku ja mun "sisko" Genevieve on mun vieressä vasemmalla.

Simple thing that makes you happy/yksinkertainen asia, joka tekee sut onnelliseksi
yksinkertainen asia
A watch that my mom has got from my dad and now my mom gave it to me before I left here. Next to that my granny's wedding ring which has decoration on it from my great granny's wedding ring that they melted on it and I got it as a confirmation present. Necklace that has heart that my other granny gave me when I turned 15 and a ring that says "love hope faith" and I got it from my friend. And at last on right-hand side a conker that I got from my friend so spiders wouldn't come in my room.
*****
Kello jonka mun isi on antanu mun äidille ja jonka äiti anto mulle, kun lähin tänne. Mun mummun vihkisormus, johon on sulatettu mun iso-mummun vihkisormus koristeeks. Sain sen konfirmaatio-lahajana mun isovanhemmilta. Kaulakoru, jossa on sydänriipus mun mummilta ja rengas, jossa lukee "usko toivo rakkaus" mun kaverilta. Ja viimesenä kastanja, jonka sain kaverilta, ettei hämähäkit tulis mun huoneeseen.

Eye/Silmä
lokakuu7

Local animals/Paikallisia eläimiä
blogii2
I know the picture is shit, but what do you expect from a party pictures haha? I only see cats here, so I thought this would be something a bit more original ;-)
*****
Tiedän et kuva on ihan kamala, mut mulla ei ollu oikein parempaakaan kuvaa tästä harvinaisesta apinalajikkeesta, joka leviää Haverhillissä!

My room/Huoneeni
blogii3
Taken at the same day when I moved, so anything is not on its places. As I would have a place for all of my stuff...
*****
Otettu samana päivänä ku muutin, eli mikää ei oo sen paikalla. Iha ku mulla ois paikka kaikille mun kamoille...

Friendship/Ystävyys
blogii
This is already an old picture as well, but I just think that in this one you can really see what's friendship all about?
*****
Tää on jo vanha kuva, mutta musta tässä näkyy hyvin, et mistä ystävyydessä oikeesti on kyse? ;-D

TO BE CONTINUE....

14 comments:

  1. Anonymous12/08/2012

    musta on outoa, ettet maininnu mitään Suomesta tai sun suomalaisesta perheestä tässä o: kuinka usein puhut suomalaisille kavereilles sieltä?
    tykkään lukee tätä blogia!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pyrin laittaan tähän photo challengeen vaan kuvia, jotka on ees mainittain lähiaikoina otettu ja joita en ois julkassu aikasemmin, koska tän idea oli kannustaa mua kuvaan taas vähän enemmän, ku en oo tääl sitä nii paljo digitaalises muodos tehny ja en halua mun blogin kuolevan. Mulla on kyllä tulossa oikein kattava postaus mun kavereista ja perheestä suomessa, mutta tosiaan ku se on niin kattava ni oon sitä täs melkei kuukauden jo kirjotellu :-)
      Puhun mun kavereille suomeen päivittäin ja perheelle vähintään jokatoinen päivä facebookissa, mut skypee en oikeestaan käytä ja nyt varsinkin ku ikävöin niin paljon, ni skype ei oo ihan kauhee hyvä idea...

      Kiitos, kiva et tykkäät! :-)

      Delete
  2. aivan ihana tuo mielikuvitus-kuva!! ja ystävyys-kuvastakin tykkään kovasti :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon ja ne molemmat onkin mun omia lemppareita :-)

      Delete
  3. Upeita kuvia oikeesti. Toi ryhmäkuva on tosi kaunis ja toi viimene kuva on kyllä tosi ystävyyttä kuvaava. Love it. :)

    ReplyDelete
  4. Toi silmäkuva on upea :)

    ReplyDelete
  5. Aivan ihania kuvia, etenki toi eka!! Tommosen olohuoneen mäki haluan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon, eka on mun oma lemppari :-)
      Ja joo toi on aika uskomaton, koska noita koristeita on oikeesti paljon enemmä, ku näyttää tos kuvas! :-D

      Delete
  6. "Local Animals" - so funny!
    Good pictures! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha I was proud of myself cause of that to be honest :-D Felt so funny!
      Thank you! :-)

      Delete
  7. Joojoojoojoo tälläsiä LISÄÄ LISÄÄ!
    :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Tulossa on, kunhan saan itteeni niskasta kii ja toteutan ne pyynnöt :-D

      Delete

Leave a comment!