12/17/2012

.portraits in style of ellen kooi.

blogiii
bloggii4
blogiii7
blogiii2
blogiii3
blogiii15
blogiii11
blogiii5
blogiii13
blogiii12
blogiii4
blogiii14
blogiii16
As the title says these pictures are taken in style of Ellen Kooi and I'm using them for my A2-photography's sketchbook. Some of you might have seen some of the pictures in my facebook page already, but here's some more haha. This was my second time doing portraits with a narrow aperture and I have to say that I'm pretty excited about these pictures!
Well what do you think? Any absolutely favourites? You all have been so quiet lately :-(
*****
Kuten otsikko sanoo, ni näissä kuvissa oon mukaillu Ellen Kooin tyyliä ja käytän näitä mun A2-tason valokukausen kurssityössä. Jotkut kuvat onkin ollu jo esillä blogin facebook-sivulla, mut täs vie vähä lisää. Tää oli mun toka kerta ku käytin pientä aukkoo muotokuvissa ja pakko sanoo et oon kyl aika innoissani näistä kuvista!
Mitäs tykkäätte? Nouseeko joku kuva ylitse muiden? Ootte ollu niin hiljasia viimeaikoina :-(

18 comments:

  1. taas kivoi kuvii! :) tykkään tosi paljon kuvien mallist/koost/leikkauksest.... mikä nyt onkaan :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :-)
      Ja joo oon iteki hurahtanu tohon panoramatyyliseen rajaukseen, nyt ku oon ton Kooin töitä tutkaillu :-)

      Delete
  2. Vau mitä kuvia! Mä en oikein oo perehtynyt noihin kameran ominaisuuksiin, nii voisikko vähäsen valaista mitä toi pieni aukko meinaa? :D

    http://chocorosa.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :-)
      Ja toi pieni aukko meinaa siis sitä et kameran f-luku on suuri, jolloin tausta kuvassa pysyy terävänä ja kuva saa vähemmän valoa. Ku jos kattoo aikasempia portretteja joita oon ottanu, ni aikalailla poikkeuksetta tausta on ollu sumee = oon käyttäny isoo aukkoo :-)

      Delete
    2. aaa! kiitti :) Ny ku tajuun mitä meinaan, nii huomasin et toi näyttää tosi kivalta!! :)

      Delete
    3. no problem, pitäis tajuta et ei kaikki mun lukijat oo valokuvausfriikkejä ja selittää noita termejä välil vähä paremmin :-D
      ja joo oon ehkä vähä hurahtanu toho nyt haha!

      Delete
  3. mun mielestä toi vika on jotenki tosi ihana :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/17/2012

    kaikki on aivan upeita, mut mun lemppari on 2 koska noi värit on jotenki tosi ihanat ja lämpimät +tos on jotain ihanan vanhanaikasta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo tollanen "ilta-aurinko" (eli siis kahen aikaan, ku aurinko on matalalla) on kyl ihana ku se värjää kaiken lämpimäks :-)) Kiitos paljon!

      Delete
  5. voii miten upeita kuvia! :)

    ReplyDelete
  6. toisiks viimenen kuva, täydellinen! oot todella taitava kuvaaja :)

    ReplyDelete
  7. ihana kattoa näin isona näitä kuvia! tunnelma välittyy parhaiten :)
    Kaksi ekaa kuvaa parhaat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itellä on nii huono näkö, et en jaksa tihrustella pikkusia kuvia :-D
      kiitos!

      Delete
  8. Anonymous12/19/2012

    viides kuva alhaalta on paras! :)
    Mulla olis semmonen kysymys, että onko Canonin objekti 18-55IS II paljonkin huonompi objekti kuin Canon EF 50mm f/1.8 II? Kiitos jo vastauksesta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toi eka putki (eli siis canonin ihan perus kitti putki) on laadukkaampi ku toi Canonin 50mm, mut sit se kitti ei sovellu portretteihin niin hyvin, koska sen aukko on niin pieni. Mut sit se on parempi kaikkee yleiseen kuvaamiseen, koska sillä voi zoomailla ja saa kuitenkin laajakulmankin :-)
      Niis on molemmissa siis puolensa!

      Delete

Leave a comment!