1/05/2013

.2012 part one.

blogi
From January I don't have so many pictures since I just copied the pictures from my posts and I only started my blog in January. But oh well what happened in january:
° I started my blog
° We had a lovely girls night in New York -restaurant
° I published some old pictures
° Partied a lot (for example in Glow with the Flow in my friends' high school)
° Had one photoshoot
° Took too many pictures of the snow
° Studied hard in high school
*****
Tammikuulta mul ei oo kauheesti kuvia, koska alotin mun blogin vasta sillon ja kopioin kaikki kuvat blogista, ku olin liian laiska menee kuvatiedostot läpi. Mutta mitäs tapahtukaan:
° Alotin mun blogin
° Meil oli ihana tyttöjenilta New York -ravintolassa
° Julkasin aika paljon vanhoja kuvia
° Biletin paljon (mm. Glow with thw Flow -tapahtumassa)
° Mulla oli yhet kuvaukset (säälittävää)
° Otin liikaa kuvia lumesta
° Opiskelin edelleen lukiossa vähä liianki lujasti

blogi2
° I got my new baby: Canon EOS 60D replaced the old 450D
° Took my first studio pictures (they were all shit)
° Took some more pictures of snow
° Attended to different kind of high school happenings such as prom with my camera
° Partied a bit more
° And again had some photoshoots
° Made my application for Pekka Halonen's Academy
° I got accepted as an exchange student to England
*****
° Sain mun vauvan: Canon eos 60D korvas vanhan 450D:n
° Otin mun ekat studiokuvat ja ne oli paskoja
° Lisää kuvia lumesta
° Otin osaa erilaisii lukiotapahtumiin mun kameran kanssa
° Biletin vähän lisää
° Ja lisää kuvauksia
° Lähetin hakemuksen Pekka Halosen akatemiaan
° Mut hyväksyttiin vaihto-oppilaaks Englantiin
blogi3
From my blog it looks like I haven't done anything else than took pictures in March but still no photoshoots? Well:
° I visited on Camera Fair in Helsinki
° I finally introduced myself in my blog
° I made a post about light leaks, 3D affect and some weird photo editing stuff
****
Blogin puolesta näyttäis et en oo tehny mitää muuta ku kuvannu koko maaliskuun, mut silti ei oo yhtäkää kuvausta nähtävillä? No kyl mä jotain tein:
° Menin kameramessuille Helsinkiin
° Tein viimeinki esittely postauksen blogiin
° Tein postauksen light leakseista, 3D efektistä ja jotain outoja kuvanmuokkaus juttuja
blogi4
In April I had a bit more stuff to do then:
° 3 different photoshoots
° Started the photography course in my high school
° Celebrated in my best friend's surprise birthday party
° Turned 17 and drank way too much coke on that day haha
° Had a nice relaxing easter holiday
° Got a invitation to the exam that we have to take to get in the photography school
****
Huhtikuussa tapahtukin sit vähä enemmä:
° Mulla oli kolmet eri kuvaukset
° Alotin valokuvauskurssin koulussa
° Juhlittiin parasta kaveria yllätyssynttäreillä
° Mäki täytin 17 ja sen kunniaks join liikaa kokista ja kahvia haha
° Vietin mukavan ja rentouttavan pääsiäisloman
° Sain kutsun Pekka Halosen akatemian valokuvauslinjan pääsykokeisiin
blogi5
I took loads of pictures in May as well:
° Had 3 different photoshoots with Ruut and 2 by myself
° I had an orientation camp for the exchange year
° I went to the exam for the new photography school
° I did loads of documentary photography
° Took interest in nature photography and got better at it
° Spent the mayday with friends
*****
Toukokuussakin kuvasin paljon:
° Meil oli kolmet kuvaukset Ruutin kanssa ja kahet pidin itekseni
° Mulla oli orientaatioleiri vaihtareille
° Osallistuin valokuvauslinjan pääsykokeisiin Tuusulassa
° Harjottelin dokumentaarista valokuvausta enemmän ku koskaan
° Kiinnostuin luontokuvauksesta enemmän ja kehityinki siinä ihan kivasti
° Vietin vappua kavereiden kanssa
blogi6
° Got in to the Pekka Halose's Academy to study photography, it was the happiest day in my life and the highlight of the year!
° My parents bought me a MacBook Pro and now when I went trough my blog I see how much better I see all the pictures now, and I can see how bad some of the pictures really are.
° I had 8 photoshoots in one month
° We went to amusement park with my family
° Had couple graduation parites but didn't took any graduation pictures this year. Maybe next year someone wants to hire me for it? ;-)(when I'm back from England of course)
° I had friend's birthday party at the beach
° I was working the whole month but spent all the money for my camera
° I spent a some nice summer days in the parks with friends
*****
° Pääsin sisään Pekka Halosen Akatemiaan opiskeleen valokuvaajaks ja se oli mun elämäni onnellisin päivä ja vuoden kohokohta!
° Mun äiti ja isi osti mulle MacBook Pron ja nyt ku menin mun blogin läpi tällä ni näin kuinka kaikki virheet näkee paljon paremmin isolla näytöllä. Aika monia kuvia en julkasis ees.
° Mulla oli 8 kuvaukset yhessä kuukaudessa
° Menin särkkään perheen kanssa
° Olin muutamissa valmistujaisissa, mut valmistujaiskuvia en tänä vuonna vielä ottanu. Ehkä ens vuonna joku palkkaa mut, ku oon palannu Englannista? ;-)
° Vietettiin kaverin synttäreitä rannalla
° Olin töissä koko kuukauden, mut kaikki rahat meni kameraan
° Vietin mukavia kesäpäiviä puistoissa kavereiden kanssa

TO BE CONTINUE...

11 comments:

  1. Anonymous1/05/2013

    millon oikein lähdit englantiin ja millo tuut takasin suomeen? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lähin elokuussa ja tuun takasin joskus kesäkuus, mut en tie vielä päivämäärää :-D

      Delete
  2. oii onpa sulla ihana blogi ja todella kaunis olet!:)

    liityin lukijaksi, arvostaisin jos kävisit katsomassa blogiani myös! :)

    mulberrymillennium.blogspot.fi

    xox

    ReplyDelete
  3. oii onpa sulla ihana blogi ja todella kaunis olet!:)

    liityin lukijaksi, arvostaisin jos kävisit katsomassa blogiani myös! :)

    mulberrymillennium.blogspot.fi

    xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja tervetuloa :-))

      Delete
  4. Luulin että oot blogannu pitempää ko vaan vuoden! :o ihana blogi sulla<3 oot tosi taitava valokuvaaja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehee kyl mul toine blogi on aikasemmin ollu, mut tätä blogia oon pitäny vasta vuoden :-)
      Kiitos paljon!

      Delete
  5. Wow, this is amazing. Love how much effort you've put it. I did a similar one with my year. Hope you like it.

    XX
    Alice

    Stop by and visit. I always repay the follow-favour.
    FLASH ANTHOLOGY

    ReplyDelete
  6. Yeah it took some time, glad you like it :-))

    ReplyDelete
  7. Oon vähän katkera, kun mua ei oo mainittu!

    ReplyDelete

Leave a comment!