1/21/2013

.blood.

veri2blogi
veri5blogi
veri3blogi
veri6blogi
veri8blogi
veriblogi
Photography: Kirstin Jarvis
Editing and model: Vilma Kankkunen


So Kirstin needed some creepy blood pictures for his A2 photography book and I agreed to get fake blood on my face and this is what he created. The 1st, 3dr and the last ones are my favourites, but more than happy to hear your opinions as well!

I've felt really uncreative lately and it has started to stress me a bit too much, so it was nice to have someone else to take the pictures for me. Even though I think I struggled a bit too much with these edits as well. I think I just should relax and wait till the inspiration hits me again.
*****
Elikkäs Kirstin tarvi tälläsiä hämäriä verikuvia sen A2 valokuvaus kirjaan ja sovittiin sit et mä saan noi tekoveret päälleni ja tällänen lopputulos sit lopulta synty. Eka, kolmas ja viimene on omat suosikit, mut ois kiva kuulla teijänkin mielipiteitä!

Mun olo on ollu tosi epäluova lähiaikoina ja se alkaa stressaa mua ihan liikaa, joten oli kiva et joku muu hoiti kuvien ottamisen tällä kertaa. Tosin musta tuntuu et toi editoiminenki oli jo liian vaikeeta mulle. Ehkä mun pitäis vaa rentoutua ja inspiraatio iskis taas.

24 comments:

  1. - Mageita kuvia :D. Mielenkiintonen aihe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! Ja joo tulee olee mielenkiintosta mennä läpi Kirstinin kirja ku se viimei valmistuu :-D

      Delete
  2. Tosi siistei noi kuvat!:)

    ReplyDelete
  3. Iso VAU näille kuville, ihan älyttömän upeita! :)

    ReplyDelete
  4. mun suosikki on toi eka! hienoja kuvia muutenki :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mustaki se toimii parhaite!

      Delete
  5. upeit kuvii :----)

    ReplyDelete
  6. aivan upeita kuvia, varsinkin eka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, se on mun ehdoton lemppari!

      Delete
  7. mun silmiä miellyttää eniten eka ja tokavika!

    pulisonkinaisesta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tos tokavikas oliki editoimista :-D tai ku yritin editoida nää vähä omasta tyylistäni poiketen, ku ei mul näihi muuten ollu oikei mitää vaikutusta :-D

      Delete
  8. First one ♥ Your eyes are just.. ♥ !

    ReplyDelete
  9. Tykkään tosta viidennestä kuvasta ton leikkauksen takia. Jättää tohon tiettyä mystiikkaa, kun ei näy silmät. Yleisesti ottaen noi varjostukset on todella toimivia ja tunnelmallisia. Sopii teemaan tosi hyvin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep mäki tykkään siitä! ois muuten varmaa yks lemppareista mut mun iho vaa ällöttää mua siinä haha! Ja joo aijon todellaki ottaa jtn tekoverikuvia itekki myöhemmi, ku alko tää aihe kiinnostaa haha

      Delete
  10. Anonymous1/23/2013

    toi eka on iha älyhieno :-)

    ReplyDelete
  11. Vau, tosi hienoja kuvia! :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous1/26/2013

    upeita kuvii, mut häiritsee toi paikka mistä tuo "kyynel" tulee:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :-)
      Ja maskeeraukses on mun perus arkimeikki mun käsialaa ja Kirstin teki sit ton veriosuuden. Mut kylhä niit kyyneleitä kummaltaki puolelta silmää tulee sillo ku itkee? :-)

      Delete

Leave a comment!