1/23/2013

.snowday - almost.

lumi5blogi
lumi6blogi
lumi4blogi
lumiblogi
lumi3blogi
lumi2blogi
On monday we had got 15 cm of snow and all the schools in town were closed - except mine -.- Well school started at 11 o'clock instead of 8:40 and at first I had photography, so I went out to take some pictures with other exchange students. After photography I would of have media, but the lesson was cancelled cause we didn't have enough students so I just left home.
Later that day we had a snowball fight at the football field. And even I'm Finnish and used to snow ball fights I lost it. But my excuse it that he's a rugby player and used to tackling people in the ground and good with the ball haha.
*****
Maanantaina meil oli 15 senttiä lunta ja kaikki kylän koulut oli suljettu - paitsi mun koulu -.- No koulu alko siinä kello 11 sen sijaa et se ois alkanu 8:40 kuten yleensä. Ekana meil oli valokuvausta, joten menin ottaa vähä kuvia muiden vaihtareiden kanssa. Valokuvauksen jälkee ois ollu mediaa, mut tunti oli peruttu, joten lähin sit vaa kotii.
Myöhemmin meil oli vie lumisota mun talon viereisel jalkkiskentäl ja vaikka mä oon suomalainen, eli kokeku lumisotilas, mä hävisin :-( Mut mun tekosyy on se, et se pelaa rugbya joten se on tottunu taklailee perukkaa maahan ja hyvä tähtääjä haha.

facebook
Picture is taken in December when we got our first snow. ©Genevieve Strube

10 comments:

  1. Ihanasti on saatu liike elävästi kuviin : 3 Varsinkin neljännessä kuvassa!

    ReplyDelete
  2. tosi hiaaano tuo neljäs kuva! ja muutki missä lumi lentää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitokset! neljäs kuva on munki lemppari :-)

      Delete
  3. Anonymous1/23/2013

    Oi rakastuin tuohon neljänteen kuvaan! ja muutkin tosi ihania :)

    ReplyDelete
  4. toi neljäs kuva on ihan lemppari, aah ihana :) !

    ReplyDelete
  5. hyvii ovat kyllä kyseiset kuvat. sopivasti tollast retro menoo muttei kuitenka liikaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitokset! :-)
      Ite en tietosesti mitää retrotyyliä hakenu, mut eipä se pahitteeks mun mielestä oo haha

      Delete

Leave a comment!