2/21/2013

.challenge.

karlblogi
Sain taas tän 11 asiaa -haasteen, mut oon tän kahdesti muistaakseni jo toteuttanu ni en haasta ketään tällä kertaa. Kiitos haasteesta kuuluu Laamalle haha!

1. Musta on tullu Englannissa aika rento ihminen - verrattuna ainaki siihen mitä mä ennen oon ollu. Nykyään elän aikalailla sellasella päivä kerrallaan, otetaan rennosti - asenteella, mut tietysti edelleen ylianalysoin ja stressaan kaikkee. 

2. Mun mielikuva hyvästä lomasta on se, kun pysyy sängyssä kaikki päivät kattellen hömppäleffoja ja huonoja tv-sarjoja. Kaikki sosiaalinen kontakti muihin ihmisiin on liikaa rasitusta ja sitä tapahtuu tarpeeks koulussa. 

3.  Mun valokuvailut ei oo lähiaikoina rullanny yhtään... Ei tee mieli tarttua kameraan, kun tuntuu että pelkkää paskaa sieltä kuitenkin tulee. Kai mun pitää koittaa parantaa tapani, etten menetä kaikkia muistoja täältä. Mut koitan olla stressaamatta asiasta, kun tiedän että tää on vaan ohimenevää ja varmasti on hyvä vaan ottaa vähän lomaa. Mä oonkin tänä aikana perehtyny valokuvaukseen enemmän teoriapohjalta, mikä on opettanu paljon. 

4. Viihdyn tosi hyvin yksikseni, enkä kaipaa isoo joukkoo ympärilleni jatkuvasti. Tykkään kuitenkin, et tiedän jonkun välittävän musta, mut en kaipaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ison kaveriporukan kanssa. Mulle riittää pari läheistä kaveria. Tähän nähden mul on kyl aika valtava kaveriporukka, mut se on lähinnä mun kavereiden syytä kai...

5. Oon valtava muumi-fani ja keräilen muumiastioita intohimoisesti. Tästä kertoo ehkä jotain se, että meillä on erikseen kesä- ja talvimuumimukit, koska niitä on liikaa yhtäaikaa käytös pidettäväks. Muumikirjat ja varsinkin sarjakuvat on parhautta - ja muumilakanat myös! 

6.  Olin tosi ärsyyntyny siitä, että kaikki kaverit tanssi wanhat nyt, kun oon täällä ja en voinu olla kuvailemassa. Ja oishan sitä iteki ollu kiva saada prinsessapäivä, mut amikseen tieni vie! :-D Mut oli se ihana nähä kuvia kaikista super kauniina ja komeena! 

7. Oon niin kyllästyny kouluun ja haluisin vaan lopettaa menemästä sinne, mut nyt kun tää loma loppuu, ni esimerkiks valokuvauksen kokeet alkaaki jo samantien. FML. 

(Näitä faktoja on mahdoton keksiä, melkei yhtä mahdotonta mitä postaaminen on ollu...)

8. Oon tosi innoissani kesästä, vaikka tienkin et mun odotukset on ihan liian korkeella! Oon kesällä 18, kavereil ois ajokortit = roadtrippei!, terasseja ja pussikaljaa, biitsii ja varmana ainakin yks mökkireissu kamujen kanssa! Toivottavasti myös paljon enemmän valokuvausta, kun mitä tällä hetkellä tapahtuu...

9. Oon koukussa tekstaamiseen (mahdoton sana kirjottaa suomeks!) ja nyt kun ostin blackberryn ja mul on whatsapp ni ei tarvi ees murehtia puhelinlaskusta. Tekstaan aina jollekkin enkkukamulle ja suomikamujenkin kanssa tulee vaihdettua kuulumisia paljon tiheempää tahtia nyt. 

10. Olin oikeesti järkyttyny, kun avasin porukoiden paketin ja sain Fazerin siniset käsiini. Eikö mikään pysy enää samana!? Okei vitsi vitsi, mut oli se outoo!

11. Musta tuntuu, että oon ihan oikeesti muuttunu ihmisenä tänä aikana. Mun tyyli ja musamaku on muuttunu, mut myös oikeesti isommat jutut. Musta on tullu paljon itsevarmempi ja rennompi, mikä on hyvä, mutta kaikista muutoksista en tykkää ja kaikkia en osaa ees nimetä kunnolla. 

robblogi
******
Sitten kysymyksiin: 

1.Mitäs on tullut tehtyä viimesen tunnin aikana?
Vietän villiä vaihtarielämää = oon datannu ja ikävöiny kavereita kattellessa kaikkien vanhojen päivä -kuvia, vaik en muutenkaa ois tanssimassa niiden kaa. Oon myös syöny fazerin suklaata ja järkyttyny suuresti siitä uudesta paketista - eikö mikään pysy muuttumattomana?

2.Millaista elämää luulet eläväsi viiden vuoden päästä?

Oon sillon 23 vuotias vanhus ja se on kaikki mitä osaan sanoo, ei oo mitään hajua oonko Englannissa, Suomessa vai kenties jossain muualla. Luultavasti mulla on samat kaverit, ku nytkin mut uusia myös ja elän sellasta perusturvallista elämää, jossa on hyvät ja huonot päivät. 
Nii ja pari tatskaa ja lävistyski kenties pitäis olla!

3.Haluisitko mieluummin lampaita vai laamoja?

Laamoja obviously!

4.Mikä elokuva on ehkä paras tai ainakin yksi parhaimmista mitä olet nähnyt?

Black Balloon, Changeling, Invictus, 500 Days of Summer, Perks of Being a Wallflower...

5.Kuinka usein syöt perunoita?

Suomessa ehkä kerran viikossa, jos sitäkään mutta täällä melkeinpä päivittäin. Kaipaan pastaa niin paljon, et en ees tienny et on mahdollista ikävöidä ruokaa tällä tavalla :-( 

6.Kuinka paljon tuotteen ympäristöystävällisyys vaikuttaa kaupassa ostopäätökseesi?

Vaatteiden kanssa ei oikeestaan ollenkaan, vaikka onkin ihan hirveetä moinen myöntää. Muutenkin vaan second hand tuotteet on ihan oikeesti ympäristö ystävällisiä nykypäivänä. 
Sit kun ostan oman ruokani, ni mul ei varmaan oo varaa luomuun, mutta en syö punasta lihaa ja kanankin lopetan, kun pääsen Suomeen eli kyllä mä sillä tavalla vaikutuksen teen!

7.Entä eettisyys?

Oikeestaan sama vastaus, ku yläpuolella!

8.Kummat on hienompii, solmiot vai rusetit?

Rusetit ehdottomasti!

9.Mitä mieltä olet tämmösistä ärsyttävistä blogihaasteista?

Et nää ei oo ärsyttäviä vaan kivoja, kun mulle ei muuten ois mitään muuta postattavaa. 

10.Miksi sä oikein ryhdyit pitämään blogiasi?

Halusin saada mun kuvat esille johonkin ja nyt saan vähä kirjoteltua tästä vaihtarijutustakin.

11.Kertoisitko jonkun unelmasi?

Ihana kun kysyit näin kovin kohteliaasti tätä! Haluun olla ihka oikee valokuvaaja ja ehkä saada jossai vaiheessa jopa taiteilijan tukirahahommelin = olla niin hyvä et ihmiset oikeesti ajattelee, et mulla on joku special talentti haha! Haluisin myös jotenki onnistuu yhdistään tän enkkuelämän mun suomielämääni... 

(Kuvat meijän uusimman leffan kuvauksista)

naamaa3blogi
(Finnish only this time, sorry
Pictures from our future film)

14 comments:

  1. Tuo on kaunis tuo kuva sinusta! Ja kiva kun vastailit tähän :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :3
      ja oli kiva vastailla, vaikka kamalan vaikee tälläne! :-D Kiitos vaa haasteesta!

      Delete
  2. oih vihdoinkin, oonki jo oottanu innolla uutta postausta :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiva kuulla, että joku jaksaa odottaa vaikka tää mun postaustahti on edelleen minimaalinen :-(

      Delete
  3. Kiva blogi!! :)

    Kurkkaa, ja liitythän jos tykkäät:
    loveandfashionn.blogspot.com

    Ja me voidaan sitten liittyy sun lukijaks! :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous2/28/2013

    Hei oot niin kaunis ! (: Löysin sun blogis just ja oon jo nyt ihan koukussa. Voisiks tehä semmosen postauksen, jossa kertosit et miks lähit vaihtoon ja kauan oot ollu ja siis semmonen, että kertosit silleen ''monipuolisesti'' siitä kun oot siellä ?? (:: < hah, outo lause....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti :-)
      Ja joo voisinhan mä koittaa jotain tollasta väsätä, kunhan aikaa ja innostusta löytyis :-)

      Delete
  5. "Ite en kyl BlackBerryistä tykkää yhtää!"

    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blackberry on iPhonen jälkeen paras puhelin mulle, koska en kestä kosketusnäyttöö missään muissa puhelimissa, koska iPhonen patentoitu kosketusnäytön teknologia on edellee ihan valovuosien päässä mistään muista puhelimista, joita oon kokeillu.
      Blackberry on superhidas ja lagii jatkuvasti, mut silti kyl hakkaa sellasen "tekstaa soita puhelimen" netillä ja just toi whatsapp mul vaikutti eniten :-D

      Mutta siinä mielessä en vieläkään syö sanojani, että iPhoneen verrattuna Blackberry on iha paska luuri, mut sen kerta £200 halvemmalla sai ku normisti, ni kyl totaki jonku aikaa käyttää :-D

      Delete
  6. ihana postaus! ja oot supernätti :))

    ReplyDelete
  7. ihana blogi sulla ja toi banneri on super kiva !
    oot myös kaunis (:

    käythän kattoo myös meiän blogin ? :)
    letsgetlostheyy.blogspot.fi

    ReplyDelete

Leave a comment!