4/06/2013

.night time.

yö2
yö3
yö5
yö7
yö8
yö10
As I promised here's the third photoshoot of my year 13 photography exam. It's not as good as the second was I think, but I'm quite happy anyways. This was the first time I took portraits at night time and worked with a tripod (other than when I'm modeling for myself), which I found quite challenging. I definitely need some practice, but at least I like the atmosphere!
Which picture is your favorite?
*****
Kuten lupasin tässä ois sit kolmannet kuvat mun vuoden 13 valokuvauskurssin kokeeseen. En oo näihin kuviin yhtä tyytyväine, ku niihin tokiin olin, mutta ihan suht tyytyväinen silti. Ekaa kertaa otin portretteja yöaikaan ja työskentelin jalustan kaa (muuten ku sillo ku oon ite toiminu mallinakin) ja se oli aika haastavaa mulle. Ehdottomasti tarvin lisäharjotusta tällä osa-alueella, mut ainakin tunnelma on kiva!
Mikä kuva on sun lemppari?

20 comments:

  1. Tosi upeita kuvia musta! Neljäs kuva jostain syystä on ihan lemppari. :)

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia! ite tykkään eniten neljännestä tai kuudennesta kuvasta, niistä ainakin mulle välittyy heti semmoinen epätoivottomuuden ja yksinäisyyden tunne :D tarkoitan että ihan kuin ne kertois jonkun tarinan.

    ReplyDelete
  3. Jotenkin toi toisiks viimenen iskee. Siihen olis voinu sopinu tosi hyvin sellanen talven kylmyyden tuntu, siis kun hengitys muuttuu höyryks.
    Upeita kuvia taas! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! Toi toka vika on oma lemppari :-D

      Delete
  4. wow!! upeita kuvia, lempparini on ehkä kakkonen tai toi vika!

    ReplyDelete
  5. beautiful photos!♥♥

    ReplyDelete
  6. Mun lemppari on 2. kuva, jotenkin vaan tykkään :)
    Mitä ihmettä siinä muuten tapahtuu tuolla taka-alalla :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. En tie peruskaupungin keskusta :-)

      Delete
  7. Toi kolmanneksi ylin tai viimeinen on kyllä mun lemppareita :) Hienoja!

    ReplyDelete
  8. Mun lemppari on toi neljäs kuva! (:
    Kivoja kuvia nääki on, vaikka mun osalta jäi kuitenki jotenki vaisuks, verrattuna vaikka niihin viime kertasin kuviin. (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep iteki tykkään kyl niistä edellisistä enemmän :-D

      Delete
  9. toi toinen kuva on ihan mieletön :O oot kyllä taitava :)!


    http://onceinalifetime2.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Toka vika on lemppari! Jotenki raikas. Ja viehkeä päänasento. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-D viehkeä päänasento!

      Delete

Leave a comment!