5/08/2013

.spring in london.

london6
london4
london5
london11
london12
london7
london2
blogilontoo
london3
london
london10
Around my birthday I was in London (for the 5th time I think...) with my Finnish friends! It was so lovely to see them after such a long break and it was a relief to notice that everything was still the same, even I've been here and they've been there. I didn't take as many pictures as usually, but at least some! Oh and this time tried to edit them all in black and white and have to admit that I like the affect :-)

I've been so busy now, when I only have 37 days left here in England, so no time for blog! To be honest I could not be happier to come back to Finland and start my life in my own place in a new city, in a new school and at the middle of the people who don't know me at all yet. Before all this I luckily have some time to enjoy my friends and family in my lovely home city.
I can finally start my life as an adult!
****
Synttäreitteni jälkeen olin taas Lontoossa (tais olla viides kerta nyt?), mut täl kertaa olin mun ihanien ihanien ihanien suomi-kamujeni kanssa! Oli niin ihana nähä niitä ja huomata, että kaikki onki ihan samalla tavalla, ku mitä se oli sillo ku lähin. En ottanu kauheesti kuvia, mut täs nyt ees jotain. Täl kertaa koitin muokkaa kaikki mustavalkoseks ja tykkään!

Oon ollu nyt kovin kiireinen, ku enää 37 päivää jäljellä täällä enkunmaalla, joten ei oo ollu aikaa blogille taas kerran! Mut rehellisesti sanottuna, en vois olla ilosempi päästä takas Suomeen ja alottaa mun elämän mun omas asunnos, uudessa kaupungissa ja koulussa, keskellä ihmisiä keistä kukaa ei tunne mua vielä. Tätä ennen onneks on vielä luvassa kavereita ja perhettä tutus ja turvallises Tamperees.
Viimeinkin voin alottaa elämäni aikuisena!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!