5/11/2013

.the twin case - film.


This is the thriller film opening I filmed for my friends Alisa and Leoni for our AS media course. Leoni and Alisa have created the story, but this time I was part of the directing and editing team, unlike in the original film that is still unfinished.
Editing was suprisingly easy in my opinion and I actually enjoyed it - well as long as the computer was doing what I needed it to do. The music was the hardest bit, but I think we managed to get over most of the problems we had with it. We're waiting on getting a grade A/B at least.
Opinions? :-)
*****
AS media kurssilla meidän tehtävä oli luoda triller elokuvan avaus ja koska Alisan oma ryhmä oli epäluotettava, päätettiin me Leonin kanssa auttaa sitä.
Leoni ja Alisa on kehittäny juonen ja mä oon ollu kokonaan vastuussa kamerasta. Mut toisin kun mun alkuperäsen ryhmän leffassa (joka on edelleen kesken -_-) tällä kertaa mä oon saanu ottaa osaa editointiin ja ohjaukseen! Varsinkin editoinnista mä nautin tosi paljon - ainakin niin kauan ku koneet teki mitä halusin - vaikka musiikin kanssa olikin aikamoisia ongelmia. Tällä hetkellä me odotellaan A/B arvosanaa ainakin.
Mielipiteitä? :-)

14 comments:

  1. Mun mielestä toi oli tosi hyvin suunniteltu ja toteutettu ! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/11/2013

    Ihan mieletön pätkä!

    ReplyDelete
  3. Mä tykkäsin tästä! Tää on kaikin puolin tosi hyvin onnistunut ja tässä on sellanen pakokauhun tunnelma mitä ootte varmasti hakenu :) Mä en oikein keksi mitä järkevää mä voisin selittää tästä koska (kiitos äikän analysointien) mä voisin oikeasti jaaritella vaikka kuinka pitkään tästä. Mutta tosi huippu tällanen juttu, mä en ikinä osais! Muutenkin sun blogi on ihan huippu ja luen tätä aktiivisesti vaikka en koskaan mitään uskalla sanoa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Iteki oon kyl tosi tyytyvainen taha patkaan ja kohta tulossa jo seuraavakin :-)
      Ja joo oli kyl kiva opiskella mediaa taal, ku ei oo suomes paljoo tullu videoita tehtya! Mut oli taaki aika rassaavaa aina valilla -.-

      Kiitos kiitos!

      Delete
  4. Vähän hyvä, tekis mieli nähdä muutakin tuosta!
    Mistä etsit kaikki musiikit yms videoihin?

    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :-))

      Ja musiikki on 28 weeks later leffasta, tosin editoin sita nii et se sopii paremmin meijan patkaan :-) Youtubesta etin vaa

      Delete
  5. mahtava video!! Tosi hyvin kuvattu ja kaikki musiikit ja kaikki! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous5/13/2013

    ÄÄÄÄ liian jännä!:D

    ReplyDelete
  7. Ihan mieletön. wau. tsemppas taas tarttumaan omiin video idiksiin, KIITOS.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Innolla odottelen jos jotain materiaalia ilmestyis blogiin sit ;-)

      Delete

Leave a comment!