8/19/2013

.new home, new school, new everything.

tuusula
tuusula3
tuusula2
Terve vaan, muistatteko enää mua? Joku oliki tullu jo kyseleen, että millon mä palaan ja täällä ollaan! Nyt on kesälusittu ja kohti uusia tuulia lähdetty. Muutin tossa pari viikkoa sitten Tuusulaan koulun perässä ja aika peloissani mä olin kyllä tästä uudesta "lande-elämästä" mut iha hyvin tää on toistaseks lähteny käyntiin.

Koulu vaikuttaa kivalta ainakin näin alkuun ja luultavasti siitä tulee vaan mielenkiintosempaa mitä pidemmälle mennään! Nyt aluks meillä on kuvan tekemistä (paljon!) eli pitää sisällään valokuvauksen alkeet, piirtämistä ja värioppia ja samaan aikaan meillä on valokuvauksen luomista, mikä on sit sitä itteensä eli valokuvausta. Tosi innoissani oon puskemas kohti uusia haasteita ja näkemäs mitä nää tulevat 2,5 vuotta tulee pitää sisällään.

Ei tääl Suomessa asuminen oo niin paha ku siihen tottuu, mut onneks lentoliput Englantiin on jo varattu!

12 comments:

  1. Ihanaa, tervetuloa takaisin! Ja tervetuloa tänne landelle ;) Asustelen siellä naapurissa, Järvenpääs. :D Loistojuttu, jos on lähteny hyvin käyntiin Pekka Haloses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kiitos! Ja tuu sit moikkaa jos nääs mut jossai - toi Järvenpään Prismahan on kuitenkin mun lähikauppa :D

      Delete
    2. Haha, täytyy pitää silmät auki ;)

      Delete
    3. Anonymous8/31/2013

      Tervetuloa suomeen! Ja voisitko sanoa sille siskolles että päivittäs blogiaan välillä :(

      Delete
  2. Mä muistinnn! (:
    http://pokeroke.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  3. Huui onnea sinne, jossei muuta nii siellä landella on ainaki nätin näköstä, mitä sun instakuvista on nähnyt. 8) Tsemii kouluun! xxx

    ReplyDelete
  4. Jeeeee oot täällä taas! Ihania kuvia:)

    ReplyDelete
  5. kummasti maisemanvaihto virkistää aina, vaikka välillä hirveesti miettiikin ''sopeudunko'' ''mitä täällä tapahtuu''.. TSEMPPIÄ TULEVN SYKSYYN!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon :-) ja totta! Yllättävän nopeesti on saanu ne rutiinit käyntiin ja tollain!

      Delete

Leave a comment!