8/24/2013

.slow down.

liike2
liike5
liike3
liike
liike4
Tylsyyksissäni viikonloppuna päätin vähän kuvailla pitkällä valotusajalla ja tällästä sain aikaseks, mitäs tykkäätte?
Mun on pakko myöntää, että pitkä valotusaika on yks mun suurista valokuvausrakkauksistani ja oon ilonen, että päivät alkaa lyheneen, joka mahdollistaa mun harrastaa tätä enemmänkin, koska en linssiini mitään filttereitäkään omista.

Ja yhestä kuvasta voikin bongata kaulahuivin = mun suurin pukeutumisrakkaus heti korkeevyötäröisten vaatteiden lisäks! Mä oon syksyihminen henkeen ja vereen ja just sellanen kaulahuivi-nahkatakki-teekuppi-tunnelmamusiikki fiilistelijä. Nyt kun ei oo ees telkkaria häiritsemässä tätä mun fiilistä ni mun rakkaus syksyyn vaan korostuu!
Mites muiden syksyt on alkanu ja löytyykö muita syksyrakastajia?

12 comments:

  1. Hullun hienoja kuvia. Jotenkin nää kuvaa mun olotilaa tällähetkellä..

    ReplyDelete
  2. Kiitos! Ja itelki vähä liian tällänen sumunen fiilis pääl :/

    ReplyDelete
  3. upeita ja tunnelmallisia!

    ReplyDelete
  4. Upeita kuvia! Ihana tunnelma.

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Sairaan upeita kuvia, oot huippu! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii tääl iha punastuu! Kiitos! :-)

      Delete
  6. Anonymous8/27/2013

    vautsi onks sulla pöllö(?)tatuoinnit reisissä? oisko niistä tarkempaa kuvaa, näyttää nimittäin tosi hienoilta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pöllöthän ne, liitän vaikka johki postaukseen kuvan:-) ne on sen verran uudet et niistä ei löydy blogista parempaa kuvaa!

      Delete

Leave a comment!