9/08/2013

.this is me.

Tää postaus koostuu monista tosi samantyyppisistä kuvista, joissa kuitenkin mun mielestä on tosi iso tunnelmaero kaikissa. Siks siis julkasin miljoona "samanlaista" kuvaa, jos ihmettelitte! Yhä yritän löytää syitä noihin kuvien erilaisuuteen vaikkakin samanlaisuuteen! Mikkä on teijän lempparikuvat? Mun on ehdottomasti noi kaks mustavalkosta kuvaa! Ja koska tässä postauksessa on aika monta tollasta kliseistä "this is me"-kuvaa, ajattelin et voisin tehdä mäkin tän paljon kiertäneen "50 asiaa minusta"-postauksen!
sumu5
sumut20
1. Nautin opiskelusta tosi paljon! Musta tuntuu, että koulussa käydään vielä niin perusasioita läpi, et mun motivaatio ei meinaa riittää siihen, koska siinä ei oo tarpeeks haastetta ja juttuja tuleeki tehtyä vähän puolivillasesti. Mut eiköhän tää tästä ku mennään syvemmälle aiheisiin ja uutta asiaa alkaa satelee!
2. Oon alkanu tykkään liikunnasta terveisin. liikunnan vihaaja, joskin sitä oon aina harrastanut joissain määrin. Juokseminen ja pyöräily erityisesti lähellä sydäntä tällähetkellä ja kuntosalillakin käyminen on varsin mukavaa. Mut älkää pelätkö, tästä blogista ei ikinä tuu sellasta fitness hullun päiväkirjaa.
3. Värjäsin ruskeet hiukset koska kyllästyin oransseihin, jotka oli ollu mulla tosi pitkään. Ruskeet oli kuitenkin musta aika tylsät, joten värjäsin ne melkein mustaks. Mut nyt aina kun on jotain mustaa päällä tulee jokseenkin goottiolo... En tie, mitä mieltä te ootte näistä?
4. Mulla on lievä Muumi-obsessio ja oon ihan innoissani, et Marraskuu on kohta, koska sillon saa lukee Muumilaakson Marraskuun! Ei sitä voi lukee muuten vaan, koska sillon siihen ei saa sitä oikeeta fiilistä.
5. Muutenkin oon aikamoinen lukutoukka, vaikkei porukka sitä tunnukkaa uskovan! En vaan yleensä alota mitää keskustelua kirjoista, koska yleensä mun mielipiteet on tosi eroavia kaikkien muiden kanssa ja sit tulee vähä hassu olo.
6. Mulla on ihan hirvee Instagram-riippuvuus! Monet oppitunnitkin menee sie selailemiseen. Seurakkaa @vilmahang ;-)
7. Mun pääkaupunkiseutuvihani on vaan voimistunu nyt, kun joudun siellä useammin ramppaamaan! Ei mulla oo mitää muuta kunnon syytä tähän ku "stadilaisten" nariseva puhetapa ja se yleinen fiilis minkä saan siellä vieraillessani. Kertokaa hei jotain näkemisen arvosia paikkoja Helsingis, jonne veis turisteiki? Ehkä mäki löydän sen sisäsen "stadilaiseni", sit joskus jos sieltä löytyis jotain mielenkiintosta.
8. Mua ärsyttää, et mulla on tosi hienot Vanssit, joita en osaa yhdistää kovin moneen asuuni ja päädyn kulkeen mun rikkinäisissä consseissani. Ehkä mun pitäis ostaa vaa uudet mustat perusvanssit myös jos tippuis vähä rahaa puusta vaikka!
9. En malta oottaa Joulua! Oon niin jouluihminen ku olla ja voi ja alotankin sen odottamisen yleensä siinä koulunalun aikaan... Nyt vaa pitäis päättää viettääkkö joulu Suomessa vai Englannissa.
10. Mun mielestä on niin ihanaa asua järvenrannalla! Mä rakastan vettä ja erityisesti kuvauksissa mun mielestä vesi on hyvä ja mielenkiintoinen elementti, jos ette esim tän postauksen kuvia kattelemalla oo tajunnu tätä mun mielipidettä.
sumut7
sumut-korjaa
11. Kaikilla luokkalaisilla tuntuu olevan fiinit jatko-opintosuunnitelmat/careerpläänit ynnä muut plan B:t valmiina siihen, kun ne valmistuu ja muutenkin selvät sävelet. Oma suunnitelma on kutakuinkin valmistua mahdollisimman nopeesti (2,5 vuodessa), muuttaa Englantiin ja that's it. Jos ei valokuvaajanura aukene, ni sit musta tulee kaupankassa tai kotiäiti.
12. Mun suhteeni nukkumiseen on tosi kieroutunu. Tarvin nykyään aika paljon unta ollakseni virkee ja voidakseni urheilla niin paljon ku urheilen, eli about 8 tuntia yritän aina nukkua joskus enemmänki. Mut mun mielestä nukkuminen on myös ihan hirveetä ajanhukkaa ja vaikeeta vieläpä! Unilääkkeillä tässä eletty nyt pari vuotta jo... Nukkuminen on kyl ihan kivaa sillo, ku saa nukuttua ja ei oo kiire mihinkään!
13. Kamala tatuointikuume! Oon ottanu huhtikuun jälkeen neljä tatuointia ja seuraavan mietin ottavani Marraskuussa, mut en tie mite jaksan odottaa. Muutenki pitäis ehkä vähä rauhottaa tätä, et ois myöhemminki tilaa joillekki hienoille ideoille. Viimesimmätkää tatskat ei oo vie parantunu, et kai täs ny pitää vähän vielä odotella!
14. Lävistyskuumeekin on iskenyt! Haluaisin toisen napakorun (jep - kuka ois uskonu, että mulla on napakoru saa ilmottautua kommenttiboksissa!), mut en tiedä onko se mahdollinen, koska toi eka koru on tollai hassusti. Haluisin myös kaks rustokorua ja käynkin ehkä ottamassa ne seuraavan kerran, ku oon Tampereella taas. Traguskin himottais, mut siihen tarvisin ehdottomasti jonkun mua tukeen - viimeks meinaan jänistin viimehetkellä! Ja niin se iki-ihana medusakin vaan houkuttais, mutta en usko et tuun sitä ikinä ottaan :-(
15. Mun venytykset on viimeinkin 8mm! Se 10 ja 12 himottais, mut kyl mä uskon et jätän ne tähän. Jotenkin ihana tunne, ku kroppa on viimei muotoutumassa sellaseks ku haluan!
16. Oon menossa syyslomalla Englantiin, enkä tie miten ehin toteuttaan kaikki suunnitelmani! Ihan varmana en ehikkään, mut siks sinne pitääkin sit taas kohta mennä uudelleen!
17. Oon ollu koko yläasteen kuvisluokalla ja sen jälkeen vuoden kuvislukiossa ja pakko sanoo, et ei toi piirtäminen ja maalaaminen ehkä oo ihan mun juttu vaikka kivaa onkin! Tarvin jotai missä tuloksia näkee nopeemmin. Mut oon silti tosi ilonen, että oon ollu kuviksella ja esim mun yläaste ois varmana ollu paljon vaikeempaa, jossai normiluokalla jossa ihmisetki ois ollu sen mukasia. Meijän luokalla ei esim ikinä ollu mitää kiusaamista ja muutenkin sellanne mukavan hissukkaluokka.
18. Rakastan busseja ja julkistaliikennettä muutenkin (olenhan tälläinen ituhippi, kuten siskoni juuri totesi), mutta kyl toi jatkuva junalla ramppaaminen kieltämättä on rasittavaa ja vähän ikävä ku on kokoajan tunne, että pitäis olla kolmessa paikassa yhtäaikaa.
19. Nautin asua omillani ja huolehtia omista jutuista melko itsenäisesti ja erityisesti nautin siitä omasta ajastani, jota mulla on tosi paljon nyt.
20. Alotin iltalukion, jotta pystyn valmistuun koulusta etuajassa. Onneks mun pitää käydä vaan kaks kurssia, koska on se nyt aika ärtsyy mennä kouluun kaks kertaa päivässä.
sumut18
sumut2
21. Oon tosi herkkis! Itken usein elokuvia kattelessa ja kirjoi lukiessa (ja musta tää on ihanaa ja vapauttavaa!), mut sit myös riitatilanteissa alan aina itkeen ja pettymykset on tähän kanssa aika helppoi. Mut on musta kuitenkin kivempi olla herkkis ku sellanen iha kylmä, johon ei vaikuttais mikää!
22. Viimesen kohan vastakohtana oon tosi ylpee ja en tykkää näyttää heikkouksiani! Oon oppinu tästä vähä eroon ja meen usein esim kysyyn tietä sen sijaan, että haahuilisin ympäriinsä. Mut tyhmyyttäni en tykkää paljastaa ja aika usein googlailenkin juttuja mielummin, ku kysyisin mite jutut menee.
23. Oon tosi kriittinen ihminen. Vikojen ja huonojen juttujen löytäminen ei oo mulle vaikeeta oli sit kyseessä mä ite/mun taidot/ muut ihmiset/suunnitelmat mikä vaan. Tästä on hyötyä siinä, että varmasti kehitän itteeni eteenpäi ja en usko iha mitä tahansa huuhaata, mulle yritetää selittää, mut ois se kiva joskus olla vähän positiivisempikin.
24. Musta on tullu aikamoinen aamu-ihminen! Tykkään siitä tunteesta, et koko päivä on vie edessä ja kiireettömät aamut hyvän aamupalan kanssa on ihanaa luksusta! Omiin aamurutiineihin kuuluu lenkki, suihku, ittensä laittaminen ja sit pitkä aamupala blogeja ja instagramia selaillen. En mä silti mitenkään yltiöaikasin ikinä saa itteeni hereille ilman kelloa!
25. En kato nykyään enää ollenkaan TV:tä ku en sellasta satu omistamaan! Ihan omasta tahdosta siis jätin moisen aikasyöpön ja turhakkeen hommaamasta. Voin yhä kattoo salkkarit katsomosta, mut enpähän jaa kattoo mitää muuta potaskaa tuntikausiks sen sijaa, että tekisin jotain hyödyllistä tai vähemmän hyödyllistä asiaa.
sumut21
Nyt oli nii paljon asiaa, et jaan tekstit kahteen osaa! Elikkäs to be continued....

8 comments:

  1. Aivan ihana villapaita sulla tossa toiseks ylimmässä kuvassa! :) Ja seurasin instagramissa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Se on joku iskän vanha Tallinnasta hommattu :D

      Delete
  2. Niin upeita kuvia sulla aina!! ihana tää postaus muutenkin, toinen joulu- ja muumifani ilmoittautuu..:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon :-) haha tiesin että meitä on muitakin!

      Delete
  3. Vitsi oot varmasti upee ihminen! :-) hihi ja ihana blogi!

    ReplyDelete
  4. No jopas mikä kommentti! Kiitos paljon :3
    Ja kiva et tykkäät! :-))

    ReplyDelete
  5. Anonymous9/09/2013

    I told you that the brown looks amazing on you! x

    ps this is Chelsey ha:) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. I feel like a goth lol but thanks xx

      Delete

Leave a comment!