10/22/2013

.black and white England.

rickie21
rickie24
Rakastan, ku Englannissa menee aina ikkunat tolla tavalla huuruun yön aikana! Ei kai se mikään pelkkä enkkujuttu oo, mut Suomessa mulla ei ikinä oo tollai, ni jotenkin siitä tulee nii kotonen olo, kun huomaa ikkunoiden olevan iha huurussa.
rickie18
Seuraava Master Chef tekemässä mulle ruokaa, koska oon ihan käsi mitä tulee kaasuhellaan ja uuniin ja ne pelottaa mua kauheesti. Iha helposti polttaisin koko talon varmaa.
rickie7
Ihana ja samaan aikaan niin ärsyttävä (en siedä, ku koirat tahtoo nukkua sängyssä!) Tara vauhdissa.
rickie20
Ollaa nii ällösöpöjä, että päätettiin juhlistaa kuukausipäiviäkin, joten lähettiin ulos syömään.
rickie22
Näkymä takapihalle.
rickie15
Poikaystävän siskot ja vanhimman siskon kaks lasta, jotka alku-ujostelun jälkeen halus kokoajan leikkiä mun kanssa.
rickie8
rickie6
rickie3
rickie23
Ku olin vaihdossa ihmettelin, että miks ihan kaikilla on näitä pitsiverhoja ja uskaltauduin sit kysyyn mun poikaystävältä asiaa (hän ku ei oo ihan sitä tyyppiä, jolla olis pitsiverhot ikkunassa) ja kuulemma kaikilla on niitä siks, ettei porukka näkis sisään, mut sais silti valoo. Aika yksinkertanen syy, et ois itekin ehkä pitäny tajuta!
rickie14
Lisää kuvia poikaystävän vanhempien järjestämistä sukujuhlista! Kaikki halus kuulemma tavata mut, joten mentiin poikaystävän porukoille sit sunnuntai-illalliselle.
rickie5
rickie16
rickie9
Kotikatu :-) Rakastan noita vanhanaikasia tiilirivareita!
rickie12
rickie4
rickie
rickie19
Kävin kavereiden kanssa aamiaisella pubissa! Toi perinteinen englantilainen aamiainen ei ihan istu kasvissyöjän ruokavalioon, joten pannarit oli hyvä vaihtoehto!
rickie11
rickie10
Matkalla Cambridgee vähän shoppaileen ja syömään sushia!
rickie17
rickie13
Mulla oli ihan mahtava reissu ja sain tehtyä vaikka mitä! Näin kavereita tarpeeks, kävin koululla hakee mun töitä, tapasin suurimmanosan poikaystävän suvusta, kävin moikkaa hosteja ja mikä tärkeintä vietin laatuaikaa poikaystävän kanssa reilun kolmen kuukauden tauon jälkeen!

Ainoo mikä vähän harmittaa on se, että kuvia tuli otettua niin vähän, ku keskityin vaan nii paljon nauttiin siitä ajasta siellä ja elämään täysillä siinä hetkessä. Otin myös videoo koko matkan ajan, joten siks kuvat jäi vähemmälle. Videosta ei tullu ihan sellanen ku ajattelin, koska kuvasin vähemmän ku oletin kavereiden kanssa ja en saanu niitä klippejä asettumaan siihen lopulliseen kokonaisuuteen ollenkaan. Eli kysessää on enemmän sellanen "päivä poikaystäväni kanssa"-video, joka on ehkä vähä nolo. Mut haluutteko silti, että julkasen videon? Ja tykkäsittekö tästä mun harvasta kuvasadosta? :-)

18 comments:

  1. noi viime postauksen kuvat...aivan ihania!!!!

    ReplyDelete
  2. ihana blogi sulla ja kuvat :))!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10/22/2013

    joo video !! minkä ikänen poikaystäväs on ja kuinka tapasitte ja mistä kaikki sai alkunsa? :) ootte söpöjä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täyttää 26 tällä viikolla :-) ja tavattii niinki mielikuvituksellisesti ku baarissa ja se tuli jotai iskee mua ja tälläi perus. Kiitos :-)

      Delete
  4. Anonymous10/22/2013

    Joo julkase se video ! :-D

    ReplyDelete
  5. Voiettä ootte ihania! ja se video ois ihan hullun kiva nähä :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :-D kyl mä sen varmaa jossai vaiheessa julkasen

      Delete
  6. Anonymous10/22/2013

    Eli siis sun poikaystävä on englantilainen :)? Voisitko joskus tehdä postausta miten tapasitte, tutustuitte ym, niinkun teidän tarina :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, ja kattellaa en tie vie haluunko sitä jakaa, vaikka mun poikaystävä innolla oliski sitä tekemässä :-D

      Delete
  7. Tiiäksä miks Suomessa ei oo ikkunoissa tota huurua aamusin? Koska siellä on kaksinkertaiset ikkunalasit, eli ne on paremmin eristetyt. Toi huuru tulee nimittäin siitä kun sisällä oleva lämmin ilma kohtaa kylmän ikkunalasin ja ne ilmankosteudet tiivistyy siihen sitte pisaroiks ja huuruks :D Mutta siis ihania kuvia taas kerran! :)

    http://www.chocorosa.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poikaystävällä ja hosteil on kyl tuplaikkunat :o

      Mut kiitos :-)

      Delete
  8. Tuli kauhee ikävä taas Englantiin (vaihteeks.. :p)... :(
    Suomessa on myös liian harvoin sumua ja sadetta, joista oikeesti tykkään. :)
    Ihania kuvia :)
    Joo, julkase video! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suomessa sataa itseasiassa enemmän ku mitä sillä alueella Englannissa ku mul mä asuin :-D mut sumusta oon samaa mieltä! Tosin nyt tääl Tuusulassa on kyl ollu tosi sumusta :-D

      Kiitos paljon!

      Delete
  9. Anonymous10/23/2013

    juu julkase!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katsotaan katsotaan hehe

      Delete

Leave a comment!