10/24/2013

.school work with white balance.

sara3
naama2
sara
naama
sara2
Second and fourth picture by Sara Aaltio

Olin ihan unohtanu nää kuvat, jokka otettiin koulussa viimekuussa, koska mulla oli sillon muutenkin niin paljon kuvauksia päällä, että editoitavaa oli tarpeeks ilman näitäkin. Tällä viikolla kuitenkin ku työstin mun portfoliota joku parisen tuntia kaivoin nää kuvat esiin ja huomasin, että ei siellä ollutkaa vaan niitä epäonnistuneita kuvia, kuten olin kuvitellut. Keräsin sitten helmet päältä ja aloin editoimaan ja yllä näette tuloksen! Koska kyseessä oli white balance tehtävä mulla oli vaan muutama käyttökelponen kuva, kun osa kuvista oli niin erikoisen värisiä kaikkien testailujen jälkeen, että päätin julkasta pari kuvaa omasta pre-lävistys nassustakin, jotta sai tarpeeks materiaalia postaukseen. Rakastan tota kuvaa, jossa mun venytys tekee tollasen hassun varjon mun kaulaan :-D Mitäs pidätte tälläsistä perus potreteista taas vaihteeks?
*****
I had totally forgot these pictures we took in school in last month, cause I had enough pictures to edit anyway. This week when I was working with my portfolio for few hours I had to dig these up and noticed they weren't as bad as I had remembered. I chose the best ones and started editing and above you can see the results! Because we were working with white balance some of the pictures were really weird cause of their colours so I decided to add couple pictures of my pre-piercing face as well, so I had enough material for a post. But what do you like about these kind of basic portrait posts again?

2 comments:

  1. Anonymous10/27/2013

    kivoja kuvia! onko tolla sun kaverillas igtä, blogia tms.? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Instagramia ei ainakaan ja ei kai blogiakaan :-)

      Delete

Leave a comment!