11/19/2013

.levitation practice.

leijuu2
leijuu3bw
I was just making some editing practice for my next photoshoot (that I'm hopefully able to do soon, even the weather hasn't been in my favour) so I'd know what things need extra attention while taking the pictures. Even these were just 5 minute pics and I edited them during my lesson I am quite pleased with them. Obviously there's some mistakes cause it was only my first time doing this kinda edits, but I think I learned a lot and I'm much more confident to start my next project now. What do you think of this kinda pictures? Is there some major mistakes you see, so I know not to do the same mistakes next time :-)
*****
Mä päätin vähän harjotella kuvanmuokkausta mun seuraavaa projektiani varten (toivottavasti voin alottaa pian, mut toi sää ei oo ollu kauheen armollinen mulle), jotta tien mihin pitää kiinnittää huomiota jo kuvatessa. Vaikka nää olikin vaan tälläset hätäsesti otetut kuvat ja muokkasinkin ne vaan yrittäjyysluennon aikana, oon silti melko tyytyväinen näihin. Totta kai näissä on virheitä, kerran tää oli mun eka kerta tällästen kuvien tekemisessa, mutta ainakin opin paljon ja voin lähtee luottavaisemmin mielin kohti seuraavaa kuvausta. Mitä te tykkäätte tälläsistä kuvista? Ja onko jotain suuria virheitä, jokka iskee samantien silmään, etten vaan tee samaa virhettä kahdesti! :-)

2 comments:

  1. Anonymous11/19/2013

    siistei! miten tommosia tehdään? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :-) ja kannattaa googlettaa levitation photography ni sieltä löytyy paremmin :-)

      Delete

Leave a comment!