11/05/2013

.the misty days of late autumn.

syksy
syksy2
syksy7
syksy4
syksy5
syksy8
syksy3
syksy6-2
Syksy on ollu tähän asti melko hyvä, mutta totta kai sen tasasen harmaan sään oli jossain vaiheessa tultava. Tänä vuonna tosin jopa se näyttää kauniilta. Tästä huolimatta odotan jo niitä lumisia kelejä ja kirkkaita aamuja - näitä saanee odotella kuitenkin sinne tammi/helmikuulle asti.

Mun syksy on ollut täynnä inspiraatiota ja nytkään en malta odottaa, että pääsen kuvaamaan Mamiya-filmikameralla huomenna! Tykkään ideastani tosi paljon, joten toivon, että saan sen myös hyvin toteutettua. Yks noin vuoden päässä pyörinyt kuvausidea on myöskin viimein realistisoitunut ja nyt pitäis vaan yrittää saada mallien kanssa aikataulut yhteen. Oon varma, että teitäkin alkaa jo kyllästyttään vaan mun naamani tuijottaminen?

Vielä yks syy olla onnellinen - poikaystävä tulee Suomeen perjantaina! Ties vaikka saisin toisenkin videon tehtyä, kun edellisestä tykättiin niin paljon :-)
*****
Autumn has been quite good so far, but of course these grey days had to start at some point. This year even those days tend to look pretty though! But still I'd be happy to have snow and the bright mornings again - that won't happen until january/february time though.

My autumn has been full of inspiration so far and at this moment I couldn't wait for tomorrow so I can finally test how my idea works. It seems great in my head but reality can be different. And I've finally got the hold of one idea that has been in my mind for an year now, just need to get models now. I'm sure you're getting sick and tired of my face in every post?

Oh and one more reason to be happy - my boyfriend will come to Finland on Friday! Never know if I'd made an another video, since you seemed to like the last one quite a bit :-)

4 comments:

  1. Ihania kuvia! <3
    Mulle tuli näsitä kuvista jotenkin tosi mystinen fiilis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :-)
      Ja vähän sellasena mystisenä mä näänkin tän sään, eli hyvä että se välitty kuvista :-)

      Delete
  2. Mä en yhtään odota lunta, oon varmaa ainoo mun kaveripiiristä kuka on kauhulla lähössä kauas etelään karkuun pakkasia :-D
    Mulla myös kuvaaminen jotenki lamaantuu talvella, enkä saa ylipäätään mitään aikaseks välillä marraskuu-maaliskuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mun elämä hankaloituu kauheesti, sitten kun sitä lunta tulee, mut jotenkin mä sitä silti odotan!
      Munkin kuvaaminen on yleensä vähän ehkä lamaantunu, mut toivotaan, että se pysyy yllä tänä vuonna :-) On mulla onneks hatussa jo muutama idea talvisiin kuvauksiin :-)

      Delete

Leave a comment!