12/10/2013

.december 10th.

9. luukku jäi nyt avaamatta, koska olin eilen yksinkertaisesti niin väsynyt 3 tunnin yöunien ja lääkäriseissun jälkeen, että ei ollut blogi ekana mielessä, pahoittelut siitä. Nyt palataan kuitenkin ruotuun kymppi luukun kanssa!
sumut11
sumut9
Nää molemmat kuvat onkin täällä esiintynyt ja ihan tän syksyn aikanakin, mutta halusin vielä nostaa nää esille uudelleen, koska oon niin tyytyväinen näihin :-D

Ensimmäisen kuvan valitsin ton ihan mielettömän valon takia. Jos ette jo aikasemmista postauksista oo huomannu, niin mun mielestä aamuvalo on vaan ihan parasta ja hävettää kuinka harvoin käyn aamusin kuvailemassa. Kenties parannan tapani tän suhteen, sitten kun sitä valoa aamuisin oikeesti on. Mun mielestä tää kuva kuvastaa mua tosi hyvin sillon, ku nään mun mielestä hienon valon. Vähintään kerran viikossa kävelen jossain ja ihmettelen "Ihana valo!" ja se on aina se hetki ku toivoo, että kädessä ois kamera ja edessä malli. Siks onkin ihanaa, kun tällänen täydellinen valo osuu keskelle kuvauksia.

Toisen kuvan valkkasin siks, että se kuvaa mun mielestä erittäin hyvin mun tyyliä valokuvaajan ja kiteyttää hyvin mihin päin haluan työstää mun tyyliäni. Vaikka kuvan värit ei ookkaan realistiset, mä tykkään niistä silti. Mun mielestä kuvan toimivuus perustuu pitkälti kuvan rakenteeseen ja sommitteluun, kuten yleensä kaikissa kuvissa, jos ihan rehellisiä ollaan.
Molempien kuvien tunnelmassa on jotain mikä iskee muhun tosi hyvin, mutta en osaa selittää mikä. Mitään ideoita näytön sillä puolen?

6 comments:

  1. aaaaaah tuon ekan kuvan valo on kyllä upee! Tokakin on aivan ihana, tykkään tosta usvasta ja väreistä :-)

    ReplyDelete
  2. Ihan mielettömiä... ! Tykkään tosi paljon :O

    ReplyDelete
  3. Aivan mielettömiä kuvia! Voisko se olla jotenki sellane eräänlaine... sadunomaisuus, mikä näissä viehättää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joku tollanen ehkä, jollai tasolla vähä sellanen keijumainen fiilis näissä?

      Delete

Leave a comment!