12/13/2013

.december 13th.

slowshutterspeed2
Ihan ekana sanon, että mulla on ihan sairas ikävä Englantia, jonne tääkin kuva sattuu sijottuun. Onneks oon siellä jo kohta!

Mutta sitten asiaan, eli tän päivän luukun kuvaan! Tässä kuvassa muhun ehdottomasti iskee nää värit - ja lujaa iskeekin! Se alue missä asuin oli sellanen vähä slummimainen jopa, mutta viihdyin siellä silti ihan hyvin ja musta onkin kiva, että oon onnistunu saamaan sieltä näinkin kauniin kuvan muistoksi. Seuraavat seikat mistä tykkään tässä on noi tähdet, jotka tulee katulampuista ja kuinka pilvien liike on tehny taivaasta ihan samettisen. Toi puun silhuetti on musta myös erittäin kaunis ja ihana miten uloimpien oksien heilumisenkin näkee kuvassa.

Asia mikä mun mielestä eniten vaikuttaa tän kuvan ilmasuun on toi henkilö etualalla. Siitä just ja just erottaa ihmiseks, koska se on niin möntti. Toi läpinäkyvyys tekee siitä aika haamumaisen ja koska se kattoo tielle ni itelle tulee sellanen fiilis, että se on matkalla jonnekkin. Tyyppi vaikuttaa musta myös aika surulliselta.

Mä muistan ton kuvanottohetken ihan täydellisesti. Mua ei ois yhtään huvittanu mennä ottaan näitä, mut ajattelin vaa, kuinka mun pitää saada mun valokuvauksen koe valmiiks, joten pakotin itteni pihalle illalla ajatellen et kuvista tulis ihan huonoja. Olin ihan jäässä jo, ku pääsin kuvauspaikalle, vaikka siihen oli ehkä 40m mun kotiovelta, mut sit ku sain ekat kuvat otettua ja huomasinkin, että kuvista tulee oikeesti paljon parempia, ku olin kuvitellu en vaan malttanu lopettaa! Se oli niin hyvä fiilis, varsinkin ku ei ollu ollu hetkeen yhtään kuvausfiiliksiä :-)

4 comments:

  1. Ihana kuva! <3 Tässä kuvassa on jotain ihanan taiteellista, tykkään myös tosi paljon siitä kuinka värikäs tää kuva on. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Joo itelleniki värit täs on kyl yks isoimmista tekijöistä :-)

      Delete
  2. Anonymous12/13/2013

    vau, upea kuva :-) ! pakko kysyykki, että miten sait katulamput tuommosiks tähdiks ja miten ylipäätänsä otit tuon kuvan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja pitkällä valotusajalla mun laajakulmalinssi vääntää noi valot itekseen tälläseks, mut jotku käyttää siihen jotain filttereitä kai :-)

      Delete

Leave a comment!