12/16/2013

.december 16th.

nude2
Musta tuntuu, että en julkassu tätä kuvaa sillon muiden joukossa, mutta varma en ole. Tää on kuitenkin mun ehdoton lemppari niistä kuvista, joita uskaltaisin julkaista. Nakukuvien nettii laittaminen ei oo ehkä ikinä kauheen järkevää, mutta eihän tässä ees nää mitään?

Kuitenkin, koska postauksessa, jossa alkuperäisesti kuvat julkaistiin ensimmäisen kerran selitin erityisen pitkästi, miksi olen ylipäätään nämä kuvat ottanut, päätin nyt olevan hyvä aika keskittyä kuvan visuaaliseen puoleen.

Alkuperäisesti päässäni näin nää kuvat värillisenä, koska se ois mun mielestä ollut kenties vielä rehellisempi tapa kuvata ihmiskehoa, mutta kun laitoin kuvat koneelle halusin ehdottomasti kiinnittää katsojan huomion kuvassa oleviin useisiin kiehtoviin muotoihin ja päätin säätää kuvat mustavalkoiseksi. Yleensä kuvissa mua häiritsisi tuollaiset tolpat, jotka katkaisee kuvan, mutta puun vuosirenkaat näyttivät musta kauniilta ja päätin sisällyttää ne kuvaan. Ylipäätään taustan hirsiseinä on mun mielestäni niin kauniin suomalainen, että melkein sattuu. Tälläinen yltiömäinen suomalaisuus sopii kuvaan mun mielestä erittäin hyvin, koska kuvan perimmäinen tarkoitus oli kuvata mua mahdollisimman aitona ja suomalaisuus on kuitenkin erittäin iso osa mun persoonaani.

Mun mielestä toi mun katse ja asento kuvaa aika hyvin miten suhtaudun tilanteeseen. Oon aika haavoittuvainen ja suojaan itteeni, mutta samaan aikaan kohtaan kuitenkin kameran silmästä linssiin. Kaipaisin vaan vähän suuremman eron mun ihon ja seinän sävyn välille, mutta muuten oon erityisen tyytyväinen tähän kuvaan :-)

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!