12/20/2013

.december 20th.

hesee5
Tää kuva on kesältä 2012 eli omalla mittakaavallani jo melko vanha kuva, koska sen jälkeen on tapahtunut kuitenkin jo niin paljon kehitystä. Muistan ku Vilma soitti mulle sillon, että sillä on joku visio ja et lähtisinkö kuvaan sen ja Veeran kanssa ja eipä siinä muuta ku kysyttii mitä pistetää päälle ja lähettiin bussilla keskustaan. Vaikka Vilmalla olikin visio ni totta kai mä lähin mielummin toteuttaan omia kuvauksiani ihan oman ideani pohjalta, mut käytin Vilman valitsemaa kuvauspaikkaa ja rekvisiittaa hyödyks. Vilman kanssa tulee aika usein kuvailtua näin, että toinen keksii idean ja lähetää yhessä toteuttaan sitä, mutta meillä on kuitenkin niin erilainen kuvaustyyli, että usein ei uskois alkuperäsen idean olleen sama. Tän ilmiön näkee koulussakin usein, että vaikka kaikille jaetaan se ihan täsmälleen sama tehtäväpaperi ni silti palautukseen ilmaantuu tosi erilaisia töitä.

Mun mielestä tää kuva toimii melko hyvin kannanottona kauheeseen kulutushysteriaan (mikä näin varsinkin joulun lähestyessä oikein kiihtyy vaan), koska toi tausta on tollanen aika kaatopaikkamainen ja mallin päässä on pikaruokapaikan pussi. Mallin asento mun mielestä kielii myös aika hyvin jonkin sortin ahdistuneisuutta. Tykkään tän kuvan haaleudesta tosi paljon, koska usein käytän kontrastia aika paljon mun kuvissa, joten tää on vaan kivaa vaihtelua :-)

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!