12/24/2013

.december 24th.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE LUKIJOILLE!
CNV00015
Tän kuvan halusin julkasta ihan vikana, koska tällä kuvilla on varmaan kaikista mun kuvista eniten tunnearvoa. Tää taitaa olla mun kaverin Vickien ottama ja kertiskamera siis ollut käytössä.

Tää kuva on otettu samana iltana kun mä ja Rickie tavattiin ihan ekaa kertaa paikallisessa yökerhossa, jonne Vickie ja Rosie oli suostutellu mut, koska siellä oli tollanen teemailta (selittää mun keijunsiivet). Heti ku oltiin päästy sisälle Rickie ja sen kaverit tuli tarjoo meille juomia ja loppu illan Rickie piirittikin mua ihan kiitettävästi. Onnistuin kaataan mun juomat sen päälle, mut silti se tanssi mun kaa, joten eihän tollasta jätkää voinu vastustaa! Kun mun oli aika lähtee kotiin laitoin sen ottaan mun numeron, koska halusin nähä sen vielä uudelleen vaikka olinkin lähössä alle kolmen viikon päästä jo Suomeen. No ilosena yllärinä heräsin aamulla Rickien laittamaan viestiin ja siitä kaikki sitten lähti ;-)

Onneks Tapanin päivänä lähen taas Englantiin ja saadaan viettää uusi vuosi yhdessä, vaikkei tällä kertaa pystyttykkään viettää joulua yhessä.

4 comments:

  1. lämmintä hyvää joulua sulle <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Toivottavasti sullakin oli hyvä joulu :-)

      Delete
  2. Ihanaa joulua sulle! <3 Ja sulin niin tolle kuvalle, ihan ylisöpö ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, toivottavasti sielläki oli! Haha kiitos, tykkään tosta kovin itekin :-)

      Delete

Leave a comment!