12/05/2013

.december 5th.

judith12
Tän kuvan melkein kaikki mun lukijoista varmaan muistaakin, koska se keikku tosi pitkään mun bannerina.
Tässä kuvassa on mun mielestä vaan jotain niin intiimiä, että se kiinnittää mun huomion. Toi Judithin sisäänpäin kääntynyt asento ja suljetut silmät tuo niin haavoittuvaisen fiiliksen, että itelle tulee vaan olo, että haluais mennä halaan sitä haha. Tää onkin mun mielestä yks kauneimpia kuvia, joita oon Judithista ottanu.
Mutta kuten lupasin joulukalenterin alussa, että paljastan vähän taustoja, ni täältä sit totuus iskeekin vasten kasvoja. Todellisuudessahan Judithilla oli kuvausten aikaan tässä kuvassa erittäinkin vahva katse, joka muutti koko poseerauksen haavoittuvaisuudesta enemmänkin uhkaavaksi, mutta koska mulla on tapana muotokuvia ottaessa käyttää kunnon sarjatulta (= otan kuvan muutaman sekunnin välein) onnistuin ottaan kuvan just sillä hetkellä, ku Judith räpäytti silmiä ja tadaa! - tää kuva synty. Joskus oon miettiny, että pitäisköhän mun alkaa ottaa harkitummin kuvia kuvausten aikana, niin että mulla tulis vaan muutama sata kuvaa per kuvauskerta eikä se 500-1000 kuten yleensä nykyään, mutta sit alan yleensä miettiin tätä kuvaa ja päätän vaan jatkaa kuten tähänkin asti. Koska joskus ne kauneimmat kuvat saa ihmisistä siten, että ne laskee sen poseerauksensa ja rentoutuu hetkeks ja kuvista tulee heti paljon aidompia.

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!