12/06/2013

.december 6th.

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ SUOMI!
Scan 2
Tää kuva on mun ekasta rullasta, jonka kuvasin filmikameralla ja tää oli osa mun ylemmänkurssin valokuvaustyötä Englannissa. Teemana oli Arno Rafael Minkkinen ja mun mielestä tää oli kaikkein onnistunein kuva teemaan nähden. Minkkisen kuvat sijottuu yleensä luontoon, mutta koska mä lähinnä testailin tätä mulle entuudestaan tuntematonta filmiasiaa, päätin sijottaa mun kuvat studioon.

Tässä kuvassa oon tyytyväinen siihen, että oon saanu tollasen vähän epätodellisenolosen kuvan aikaan ilman photoshoppia ja melkei näyttää ku tolla hepulla ois neljä kättä. Mutta niinku aikamonelle kaverille sillon selitin, niin todellisuudessahan mulla oli vaan toinen malli ton ekan mallin takana ja hän laitto kädet sitten tohon eteen myös. Eli erittäin yksinkertainen temppu, jonka aika moni varmaan tajuaa kun kattoo kuvaa hetken. Toteutus ei kuitenkaan ollu ihan niin helppo, ku vois kuvitella, koska kuva ei näyttäis noin aidolta, ellei mallejen kädet ois liki samankokoset ja siihen menikin sitten tovi, kun etittiin luokasta kahta poikaa joiden kädet ois samankokoset :-D

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!