12/08/2013

.december 8th.

liike6
Tää onkin blogissa ennen näkemätön kuva, vaikka muita kuvia tältä kuvauskerralta julkasinkin nii tää jäi jostain syystä arkistoihin pölyttymään. Vaikka usein lyönkin kuvat blogiin ja selittelen vähän kuulumisia kuviin liittyen tai täysin aiheen vierestä, ni kyl mulla melkein aina on kuville ihan oikee merkityskin. Otan niitä vähän niinku terapiana ja käsittelen tunteita sitä kautta.

Ja kuten tän kuvan kaihoisasta ikkunantuijotteluposeerauksesta voi helposti arvatakkin, ni tällä kuvalla käsittelin kaikkia niitä irrallisuuden/kaipauden tunteita. Mun mielestä vaihdosta palaaminen on ollut paljon vaikeempaa, kuin vaihtoon lähteminen. Ja varsinkin, kun muutin paikkaan, jossa mulla ei oo kauheesti kavereita lähellä eikä oikein mitään tekemistä ku sisällä nyhjääminen (varsinkin ku oon ollu kipeenä niin kauan) ni sopeutuminen on ollut vielä paljon vaikeempaa. Jos asuisin edelleen Tampereella asiat ois varmasti paljon helpommin. Mutta samaan aikaan oon niin ilonen, että oon päässy kouluun, jossa saan ihan oikeesti tehä mitä haluan ja toivottavasti joku päivä vielä valmistun siihen unelmieni ammattiin.
Oi tätä kaikkea ristiriitaa, ku haluais vaan revetä kolmeks ihmiseks, jotta voisin olla kaikkialla kerralla!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!