12/27/2013

.veera.

veera2
veera12
veera5
veera11
veera10
veera7
veera9
veera6
veera8
veera4
veera13
veera3
veera
Oli varmaan aika yllätys, kun avasitte tän blogin ja tää ei ollutkaan täynnä mun naamaani! Sain siis poikkeuksellisesti mun kaverin malliks ja mentiin kuvaileen hautausmaalle. Nää kuvat on otettu just auringonlaskun aikaan siinä vähän ennen kolmea siis… Oli tosi kiva valo, mikä sopii mun mielestä hyvin näihin mustavalkosiin kuviin, mutta sitten värikuviin sai hienoja värejä aikaan!

Ongelmilta ei kuitenkaan säästytty! Mun valovoimasemman putken tulppa oli jäätyny kiinni ja oli käyttökelvoton, eli tolla mun yleisputkella mentiin taas, mutta senkin automaattitarkennus ei toiminu ollenkaan, mikä loi tiettyä haastetta. Eli epätarkkoja ja tärähtäneitä kuvia oli taas vähän enemmän ku laki sallis. Tän lisäks mallilla oli useissa kuvissa aika itkeneen näköset silmät, kiitos ton auringon paisteen! :-D Näihin ongelmiin nähden sain kyllä yllättävän monta onnistunutta kuvaa siinä about tunnissa, mitä me siellä kukkulalla kuvailtiin ja oonkin siihen erittäin tyytyväinen. Itteeni iskee erityisen hyvin noi mustavalkoset kuvat, mut on tos muutama värikuvakin joista tykkään haha.

2 comments:

Leave a comment!