1/23/2014

.england.

kouluun16
kouluun17
kouluun18
kouluun19
kouluun20
kouluun21
kouluun22
Joululomalla olin taas visiteeraamassa Englannissa, mutta mun ja Rickien ohjelma sisälsi lähinnä kotona tai sen porukoilla hengailua, joten kuvia ei tullut ihan yltiöpäin otettua. Okei käytiin me myös leffassa (The secret life of walter mitty oli niin hyvä, että hehkutin sitä jopa facebookissa, vaikka en yleensä ikinä päivitä sinne mitään! Toi twitter on nykyää enemmän mun heiniä haha) ja mun hosteilla, pubissaki taidettiin istua... Parasta oli kuitenkin, että Rickiellä oli paljon vapaata, kun olin siellä joten saatiin viettää aikaa rauhassa kaksistaan. Ja tietysti musta oli ihanaa, että pääsin tapaan sen perhettä ja muita sukulaisia vähän paremmin, ku mitä viimeksi! :-) Eikä uudenvuoden vietto yhessä ollu yhtään pahitteeks sekään, ku joulua ei tänä vuonna voitu yhdessä viettää hehe

Nää kaikki kuvat on otettu sillä mun uudella Olympuksen peilittömällä järkkärillä ja oon kyllä tyytyväinen laatuun! Oon näissä käyttäny ihan vaan sitä kittiobjektiivia, ku ei mulla muita siihen oo. Oon sen kanssa kyllä vielä aika hidas, ku teen säätöja ja muuta, koska ne ei ookkaa kaikki heti käsillä kuten oon vanhassa kamerassani tottunu. Ainoo miinus siinä on mun mielestä sen valkotasapaino, jonka automaattiasetus on yleensä vähän siellä sun täällä. Plussaa kuitenkin siitä, että jopa noin pieneen järkkäriin on laitettu Kelvin-säätömahdollisuus eli valkotasapainoo pääsee kyllä säätään just oikeeks sen kautta, mutta onhan se aika hidasta tietysti.

2 comments:

  1. Anonymous1/25/2014

    Millä muokkaat sun kuvat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nää on muokattu picasalla, mutta koulussa käytän photoshoppia :-)

      Delete

Leave a comment!