6/12/2014

.first few days in england.

june8
june5
june6
june9
june7-2
june2
june11
june15
june14
june3
june13
june19
june18
june17june7
june10
june16
june4









Elikkäs tää kertoo aika hyvin millasia mun ekat päivät on ollu! Perjantaina saavuin ihan yöllä Englantiin ja lauantaina suunnattiinkin jo joka vuotiseen Strawberry Fairiin, jossa käytiin Rickien ja muutaman kaverin kanssa viimevuonnakin. Tällä kertaa oltiin liikkeessä Rickien äidin ja siskon kanssa. Siellä ei tullu otettua kauheesti kuvia kun keskityin lähissä veden ja siiderin hörppimiseen, sekä palamisen välttämiseen. Olin aamulla ostanu aurinkorasvaa, mutta Haverhillissä sää oli tosi pilvinen, joten tyhmänä laittanu sitä. Cambridgessa aurinko porotti kuitenkin kuumana, mutta onneks onnistuin välttään palamisen.

Ollaan käyty Taran kanssa kävelyillä ja vaki paikkana on ollut East Town Park, jotta Tara pääsee viilentyyn purossa. En ikinä tienny, että se on noin upee paikka, koska oon käyny siellä vaan talvella, mutta nyt se on ihanan vihree! Se on myös ihan täydellinen paikka juosta, koska maa on pehmeetä ja puut varjostaa sopisvasti vaikka aurinko onkin todella porottanu! Onnistuin sitten sunnuntaina polttaan hartioitani vähän, kun oltiin Rickien vanhemmilla syömässä, vaikka mulla oli aurinkorasvaakin!

4 comments:

  1. Oi mitä kuvia ! :) loistavia.

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/30/2014

    näytät vähän lana del raylta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugh toivottavasti en paljoo kuitenkaan :O sen naama on nii leikelty, ettei kauheesti miellytä mun silmääni :-S

      Delete

Leave a comment!