7/01/2014

.phone pictures.

Untitled
Näkymä mun keittiön ikkunasta neljältä aamulla

Tältä mun "illallinen" näyttää 5/7 päivänä viikosta, sen jälkeen ku ostin blenderin musta on tullu maailman laiskin ruuanlaittaja

Vappuna ullanlinnalla

Panchon hamppari oli liian hyvä, että oisin ehtiny ottaa kuvaa ennen syömistä :-D Jos kasvishamppari kiinnostaa - pancho villa is your place! Ja sit vieressä jätskiä risteilyllä, olin nii ylpee, ku osasin iha ite tehä tollasia palleroita!

Mun maailman siistein teehaudutinasia!

#meitsie #itsuli

Vika päivä Tuusulassa - ihanaa ettei tarvi nähä tota näkymää ennen elokuuta, vaikka ihan nätti onkin!



































Williamin vappulook ja Rickie ryystämässä drinksua

Siinä muutamat puhelinräpsyt (ja yks kameraräpsy, tosin puhelimella muokattuja kaikki), onko nää ihan no no vai yes yes?
Puhelimella ei tuu kuvattua ihan kauheesti, mutta joskus jonkun verran kuitenkin. Olin just siivonnu puhelimeni, ni ei löytyny ihan nii paljon materiaalia kuin yleensä. Ajattelin, että parempi tääkin kun ei postauksia ollenkaan, vai?

8 comments:

  1. täh asuksä tuusulassa. olen hämmentynyt järvenpääläinen D:

    ReplyDelete
  2. Joo, opiskelen Pekka Halosen akatemiassa, joten muutin Tampereelta Tuusulaan viimesyksynä :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/02/2014

    näää postaukset on ehdoton yes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hyvä hyvä! Lisää varmaan tulee vielä jossain kohtaa tässä kesällä ja laitan siihen sitten enkkukuvia :-)

      Delete
  4. Ite tykkäsin paljon tästä postauksesta! ja suloinen toi teenhauduttaja :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja niin onkin :3 Olin ettiny tollasta teenhaudutinta jo pienen ikuisuuden ja sit löysin sellasen ja vielä muumpapan kanssa! <3__<3

      Delete
  5. oijoi, noi sun hiukset on kyllä niiiin ihanan väriset! ja tosi kivoja kuvia sulla again :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ne on vaalentunu tosta kyllä jo aika paljon :-D

      Delete

Leave a comment!