8/04/2014

.summer through my phone.


Ekana aamuna Englannissa meinasin pakahtua, kun tän näkee ekana aamulla♥
Untitled
1. Vähän mun lenkkeilymaisemaa täällä 2. Koitin ottaa kuvan Tarasta, kun se ottaa aurinkoo, koska se näyttää ihan Star Warsin Yodalta sillon, mut se aina avaa silmänsä ku meen lähelle!

3. Pesin meidän pikku Kånken perheen (tosin yks reppu on Suomessa). En tosin suurta muutosta saanu aikaan tohon Rickien mustaan reppuun, ku se on ihan liimassa ja puupölyssä, kiitos sen työpaikan. Huomasin myös, että mun ruskeessa repussa on minikokonen reikä pohjassa :o Pakko paikata se kun oon taas Suomessa. Hyvin se on kuitenkin jo viis vuotta palvellut, eli kenties pienet kunnostustoimenpiteet onkin ymmärrettäviä.

4. Vuosipäiväselfie :-) Ton iPhone 5c:n etukamera on kyl nii paljon parempi verrattuna mun polosen iPhone 4:n kameraan…

5. Tara on aina kiinnostunu musta lenkin jälkeen ja yrittää nuoleskella mun sääriä. Ilmeisesti se tykkää mun magnesiumsprayn mausta? 6. Lukittiin ittemme ulos, kun lähettiin iltakävelylle ja tuli vedettyä vähän pidempi lenkki sitten, kun haettiin avaimet Rickien siskolta :-D

7. Ja taas kerran Taraa lenkittämässä East Town parkissa

8. Rickie yllätti mut kukilla, kun tulin kattomasta Fault in Our Starsia kaverin kanssa♥ 9. Nautiskelemassa lämmöstä terassilla (huom Rickien uudet hiukset ;-))
Untitled
10. Horseheat farm fair 11. Ilmeeni kun sain 10 viikon työharjottelu paikan Englannista talvelle!!

11. Auringonlasku kantispubin luota kuvattuna

12. Krapularuokaa voi olla ilman krapulaakin! 13. Shameless selfie
Untitled
13. Pitkäthiukset on siitä hyvät et joskus kun on aikaa niihin voi tehä kaikkia outoja kampauksia

14. Matkalla pohjoseen ajettiin tollasen upeen luonnonsuojelualueen läpi! Harmi et kuvat mitä sain ei oikein tee paikalle oikeutta :-(

15. Asukuvaa Ashtonissa, en oo kesällä käyttäny varmaan mitää muuta ku leviksen farkkushortsei 16. Maistoin punajuurisiideriä - tässä vaiheessa oli vielä helppo hymyillä, kun ei ollu maistanu

17. Ashton♥

18. Ampumarataselfie! 19. Ilosena lenkin jälkeen, nyt ei ookkaan juoksu kulkenu ihan samallatavalla ja ei oo lenkin päätteeks kauheesti hymyilyttäny
Untitled
20. Nii mitä mä sanoin niistä Leviksistä :-D
UntitledUntitled
21. Suomeen lentäessä sain sellasen huulikiiltoasian cosmon mukana ja oon ihan rakastunu tohon! Näyttää huulipunalta, mut tuntuu huulirasvalta :-D 22. Kotona odotti muutama uus kynsilakka, jotka mun täti oli lahjottanu meille. Olin ettiny täydellisen väristä vaaleensinistä kynsilakkaa koko kesän ja tää on kyllä ihan nappivalinta!

Sellasia paloja mun kesästä! Alotin kokoon tätä postausta joskus, ku olin vielä Englannissa ja nyt sain tän viimein valmiiks, oon ollu Suomessa siis 5 päivää jo. Sain tosin aivan mahtavan työtarjouksen Englannista, joten missaan ekan viikon koulusta ja lähen jo maanantaina takasin viikoks! Ei ollu niin paha lähtee elämänsä parhaan kesän jälkeen, ku tietää että kohta pääsee jo takasin!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!