9/19/2014

.latest through my phone.


Oon neulonu tässä muutamat sukat… Projektina ois saada ainakin Rickien koko perheelle sukat jouluks ja ehkä sitä ehtis yhet tehä itellekki?

Muutamat ruokalajit mistä nautittiin, kun oltiin Rickien kanssa meijän kesämökillä.


Rickie x2 nauttimassa mökkielämästä

Minä ja Rickien sukat nauttimassa mökkielämästä

Pekkiksen kouluruoka osaa yhä ällistyttää mua!

Herkkulakon lopettajaiset (ton kuvan ottohetkestä asti oonkin sit ollu sokerihumalassa :-D) ja kultturellikanttarelli fanityttönä just Ateneumin Tove-näyttelyssä käyneenä!

 Untitled
Aamujen iloja!

Leikittiin aktiiviurheilijoita!

Ja sit vähä tankattiin Pancho Villassa - missäs muuallakaan :P

Metsäkävelyllä :-)

Iskä osti kahvikoneen *sydänsilmä emoji*

Ainahan näihin ainaki yks selfie mahtuu? // Leivottiin Rickien kanssa suklaapiirakkaa ja koitettiin tollasta fancya kuorrutetta, mutta toteutus oli taas vähä erilainen, ku mitä se päässä näytti :-D

PS. Kuvat meni tällä kertaa jotenkin ihan harvinaisen vinksin vonksin ja en vaan jaksa nyhvätä enää yhtää kauempaa, ku tän netin takia tähänkin meni about tunti tehä :-(

4 comments:

  1. olipa tämä kiva.
    viimeistään pikku myy-lusikan kohdalla hymähdin :---*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja mikään ei piristä niin hyvin kuin muumiasiat :-)

      Delete
  2. Sun otoksia on aina niin kiva katella :)
    Tuli tosta riisipiirakka-kuvasta mieleen, että sun mielipide Englannista on tosi selkee, mutta mitä mieltä Rickie on Suomesta (ihmisistä, ruuasta, kulttuurista tms?) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!
      Rickie tykkää suomesta ja haluis muuttaa tänne, mutta tietysti mun on helpompi muuttaa englantiin, koska osaan kieltä ja mulla on periaatteessa työpaikkakin valmiina + rickiellä on koira, auto ja omistusasunto siellä kun mulla ei maallista omaisuuttaa oo ku mun muumikupit ja vaatteet :-D
      En tiedä kyllä kestäiskö rickie oikeesti suomen talvea, kun ei oo sitä vielä koskaan edes kokenut ja se on välillä vaikee paikka suomalaisillekki vaikka ollaan jo siihen totuttu.

      Rickie tykkää kyllä kaikesta mitä mun iskä on kokannu (mut iskä ei kyl kokkaa ihan mitää suomalaisia perinneruokia, mut erilailla ku englannissa kuitenkin) ja ei se munkaan kokkauksista oo valittanu, vaikkei ne aina kauhee herkullisia vältsisti oo :-D Rickie on kyl tykänny esim poronkäristyksestä, hirvenjauhelihapihveistä, luumukiisselistä, karjalanpaistista, mustastamakkarasta ja just noista karjalanpiirakoistakin. Pannukakku oli liian kuminen sen makuun ja mämmikin oli pettymys, kun se ei ollukkaan suklaata :-D

      Alkoholin hinnat on sille aina yhtäkova järkytys, mutta halpa tupakka kelpas sillon ku se vielä poltti. Rickie tulee tosi hyvin toimee kaikkien mun kavereiden ja perheen kanssa ja ei sillä kai kulttuurista mitää suurta sanottavaa oo :-D Vaikee vastaa sen puolesta tähän!

      Delete

Leave a comment!